Hullu kun olen..en saa sua pois mielestäni...Toisaalta eipä tämä mihinkään johda.
Kaksi liian erinlaista. Sinä kylmä ja laskelmoiva ja minä herkkä ja haavoittuva.
Tiedostan luonteesi ja silti...
6
327
Vastaukset
- toisinpäin.
no voi miten tuollaista ikävöidä
- ap.
siinäpä se. miksi tuollaista ikävöidä?
Taidan lähteä viilentävälle jäätelölle - nainen...
Luulen että löydät arvoisesi miehen. Ei kannata aikaa käyttää ikävöimiseen. Laskelmoiva ihminen on sairas
- herkkiss ttäääälläää
Minä en ole kylmä ja laskelmoiva, olen herkkis!
Ja siksi aion puolustaa itseäni viimeiseen hikipisaraan saakka! - xcgbrgrtrttorthrfhh
Luulet vain että olen tuollainen....minulla oli suojaukset ylhäällä kun en oikein ymmärtänyt sitä mitä minusta haluat....olisi pitänyt päästä keskustelemaan henkeviä ihan kahden, niin olisit saanut tutustua herkkään puoleeni.
En päästä enää ihmisiä helposti sisään ja näytä herkkyyttäni, koska olen niin monta kertaa maksanut äärimmäisen hinnan siitä.
Hullu taidan minäkin olla kun vieläkin kummittelet mielessäni päivittäin. ;) - Sinä sen
sanoit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770