Laihdutus.

Lihava nainen

ihmettelee, kuinka moni ihminen on muuttunut hetkessä sairaalloisen näköiseksi, kun on laihduttanut. En väitä, etteikö se olisi terveellistä, muuttua sairaan näköiseksi. Varmasti. Mutta, niin monelle esim. miehelle se pyöreys on sopinut. Ovat olleet hyvän näköisiä. Aina kun ihminen laihtuu, tarkoitan nyt 50 v, ja siitä yli, tulee ensin mieleen, että syöpä. Kyllä maailma on ihmeellinen. Eikä nyt tarvitse vastata, että ole sinä läski hiljaa, johtajatkin menettävät mahtinsa muuttuessaan sairaan, heikon oloiseksi.

9

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihavaa naista

Panisin

• Aivan varmasti.

Onhan siinä sitä hohtoa, toisin kuin laihassa. Lihavat ovat muutenkin elämänmyönteisiä, eikä turhasta nipottajia.

• von pummi

oikea asenne! isäkin opetti että joka vi**ua valkkaa se vähän nai. mitään muuta se ei oikein opettanutkaan, mutta tuon opetuksen mukaan olen yrittänyt mennä.

• HeijjaaHeijari
        von pummi kirjoitti:

oikea asenne! isäkin opetti että joka vi**ua valkkaa se vähän nai. mitään muuta se ei oikein opettanutkaan, mutta tuon opetuksen mukaan olen yrittänyt mennä.

Oot ilmeisen hieno mies! Ite ammennan myös isäni neuvoja ja juon niin vitusti et eteen ei ole ottanu sitten rippikoulun.

Eli samapa tuo lihava vai laiha, ei seiso, ei naiha...

• Heluna?,+
        HeijjaaHeijari kirjoitti:

Oot ilmeisen hieno mies! Ite ammennan myös isäni neuvoja ja juon niin vitusti et eteen ei ole ottanu sitten rippikoulun.

Eli samapa tuo lihava vai laiha, ei seiso, ei naiha...

Otte ihania veijareita. Ei naija. Sellaisen kaverin juuri haluaisin. Ei kaikille sovi toisen pepun kaivelu. On muutakin kivaa. Tosi paljon on tekemistä tässä maassa. Ja voihan sitä lentää vaikka Turkkiin. Siellä olin kaverini kanssa panosuhteessa, tuntui jotenkin monacolaiselta. Heh heh.

• Vanha ihminen.
        Heluna?,+ kirjoitti:

Otte ihania veijareita. Ei naija. Sellaisen kaverin juuri haluaisin. Ei kaikille sovi toisen pepun kaivelu. On muutakin kivaa. Tosi paljon on tekemistä tässä maassa. Ja voihan sitä lentää vaikka Turkkiin. Siellä olin kaverini kanssa panosuhteessa, tuntui jotenkin monacolaiselta. Heh heh.

Kun vanha ihminen, yli 50v, laihtuu, tulee aina ekaks mieleen tosiaan syöpä. Ei uskalla edes kaverille sanoo, et hienoa kun oot laihduttanut itses noin huonon näköiseksi, kun ei tiedä mikä on tilanne. Ensin tulee aina se sairaus mieleen.

• E-pä-tie-toi-nen

Olen tässä miettinyt seuraavaa:
      Jos on lihava ja laihduttaa, jääkö napa törröttämään paistomittarin lailla, vai imeytyykö se takaisin?

• goo----

Tä.
      Päivänselvä asia.
      kolmas tissi.

• Kokemusta on,

ei napa törrötä. Nyt lihakauppaan ja karppaamaan. Täysliha on karppaajan kaveri. Suomalainen liha parasta karppaukseen. Itsellä 5kk. takana ja 25 kiloa pois. Jatkan vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      62
      1068
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      988
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe