Laihdutus.

Lihava nainen

ihmettelee, kuinka moni ihminen on muuttunut hetkessä sairaalloisen näköiseksi, kun on laihduttanut. En väitä, etteikö se olisi terveellistä, muuttua sairaan näköiseksi. Varmasti. Mutta, niin monelle esim. miehelle se pyöreys on sopinut. Ovat olleet hyvän näköisiä. Aina kun ihminen laihtuu, tarkoitan nyt 50 v, ja siitä yli, tulee ensin mieleen, että syöpä. Kyllä maailma on ihmeellinen. Eikä nyt tarvitse vastata, että ole sinä läski hiljaa, johtajatkin menettävät mahtinsa muuttuessaan sairaan, heikon oloiseksi.

9

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihavaa naista

Panisin

• Aivan varmasti.

Onhan siinä sitä hohtoa, toisin kuin laihassa. Lihavat ovat muutenkin elämänmyönteisiä, eikä turhasta nipottajia.

• von pummi

oikea asenne! isäkin opetti että joka vi**ua valkkaa se vähän nai. mitään muuta se ei oikein opettanutkaan, mutta tuon opetuksen mukaan olen yrittänyt mennä.

• HeijjaaHeijari
        von pummi kirjoitti:

oikea asenne! isäkin opetti että joka vi**ua valkkaa se vähän nai. mitään muuta se ei oikein opettanutkaan, mutta tuon opetuksen mukaan olen yrittänyt mennä.

Oot ilmeisen hieno mies! Ite ammennan myös isäni neuvoja ja juon niin vitusti et eteen ei ole ottanu sitten rippikoulun.

Eli samapa tuo lihava vai laiha, ei seiso, ei naiha...

• Heluna?,+
        HeijjaaHeijari kirjoitti:

Oot ilmeisen hieno mies! Ite ammennan myös isäni neuvoja ja juon niin vitusti et eteen ei ole ottanu sitten rippikoulun.

Eli samapa tuo lihava vai laiha, ei seiso, ei naiha...

Otte ihania veijareita. Ei naija. Sellaisen kaverin juuri haluaisin. Ei kaikille sovi toisen pepun kaivelu. On muutakin kivaa. Tosi paljon on tekemistä tässä maassa. Ja voihan sitä lentää vaikka Turkkiin. Siellä olin kaverini kanssa panosuhteessa, tuntui jotenkin monacolaiselta. Heh heh.

• Vanha ihminen.
        Heluna?,+ kirjoitti:

Otte ihania veijareita. Ei naija. Sellaisen kaverin juuri haluaisin. Ei kaikille sovi toisen pepun kaivelu. On muutakin kivaa. Tosi paljon on tekemistä tässä maassa. Ja voihan sitä lentää vaikka Turkkiin. Siellä olin kaverini kanssa panosuhteessa, tuntui jotenkin monacolaiselta. Heh heh.

Kun vanha ihminen, yli 50v, laihtuu, tulee aina ekaks mieleen tosiaan syöpä. Ei uskalla edes kaverille sanoo, et hienoa kun oot laihduttanut itses noin huonon näköiseksi, kun ei tiedä mikä on tilanne. Ensin tulee aina se sairaus mieleen.

• E-pä-tie-toi-nen

Olen tässä miettinyt seuraavaa:
      Jos on lihava ja laihduttaa, jääkö napa törröttämään paistomittarin lailla, vai imeytyykö se takaisin?

• goo----

Tä.
      Päivänselvä asia.
      kolmas tissi.

• Kokemusta on,

ei napa törrötä. Nyt lihakauppaan ja karppaamaan. Täysliha on karppaajan kaveri. Suomalainen liha parasta karppaukseen. Itsellä 5kk. takana ja 25 kiloa pois. Jatkan vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1131
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      727
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      567
    Aihe