Sinne jäi ocu rs liikennevaloihin naama punaisena, kun 50-tonnin rekalla täydessä lastissa painoin laatan pohjaan. Kun ocu ei kiihdy, niin ei kiihdy...
Kyykytin rekalla ocua
10
160
Vastaukset
- surkeaita ovat
.. ja minä vanhalla vaihteettomalla fillarilla vaikka oli jätski vielä toisessa kädessä...
Ei noista tsekin pirkka-volkkareista taida olla nopeisiin lähtöihin... Mummoille sopivia autoja...- zxu8
Sitten varmaan heräsitkin ja äiti vaihtoi kuivaa alle ja ylle.
- H.Q 600 W
Mikä on surkeaita? ehkä piti olla surkeita perusmuodossaan surkea , ja tuo sana kuvaakin hyvin kirjoitustaitoasi.
- kyllä.
yksi kirjoitusvirhe kuvaa erittäin hyvin kirjoitustaitoa. Ehkä kirjoittajalla oli jäätelö kädessään, kun kirjoitti.
- :-)
Katsohan omaa tekstiäsi... Mitäs se kuvaa?
- SAF>Egrazdhtfycuh
kyykytin håkånia bemun takapenkillä, jolloin ocu ajoi ohitseni ja kyykytti
- oppivatkohan sittenk
Minä kyykytän kaikki rekkahomot ocullani.
- 1.9 cdti
Kokeileppa pelkän nupin kanssa ja kerro miten kävi, voin sanoa että huonosti. Teho painosuhde on vetäjässä aika hyvä. Heippa!
- heippaheiluvilles
1.9 cdti kirjoitti:
Kokeileppa pelkän nupin kanssa ja kerro miten kävi, voin sanoa että huonosti. Teho painosuhde on vetäjässä aika hyvä. Heippa!
nuppi sull on persiissäs, kaveris håkan kertoi!
- rekkailija
joo. se oli ennen vanhaan. Kyllä nykyautot nupille pärjää. Kyllä siellä voimaa on sitä en kiistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954