Onko kenelläkään muulla bipolla käytössä lääkeyhdistelmää Abilify Lamictal? Jos, niin kuinka suuria lääkeannoksia syötte? Ja onko auttanut pitämään manian ja masennuksen poissa?
Itse syön 15 mg Abilifyta ja 100 mg Lamictalia, mutta tuo lääkeyhdistelmä on sen verran tuore, etten osaa sanoa toimivuudesta. Lamictalia tosin täytynee nostaa vielä tuosta, sillä biponi on masennuspainotteinen.
Abilify + Lamictal
2
361
Vastaukset
- anitja
Minulla on juuri tuo sama lääkeyhdistelmä. Syön jopa juuri samat määrät lääkkeitä kuin sinäkin. Abilify on ollut jo noin vuoden, Lamictalia aloin syömään viime keväänä masennusjakson jälkeen.
Mitään huonoa sanottavaa minulla ei ole näistä lääkkeistä tai niiden yhdistelmästä. Toimivat hyvin pitäen sekä masennuksen että manian pois. Positiivista on myös se, että molemmat lääkkeet voi ottaa aamulla, eikä kumpikaan väsytä.
Olen saanut sairauteni pysymään aisoissa säännöllisillä elämäntavoilla sekä syömällä juuri nuo määrätyt lääkkeet. Pystyn hyvin käymään normaalisti palkkatöissä.
Mukavaa kesänjatkoa sinne! T. Anitja - aloittaja____
Kiva kuulla, että sinulla tuo lääkeyhdistelmä on toiminut noin hyvin. Itsekin toivon, että pystyn tuon yhdistelmän myötä jatkamaan opiskeluja normaalisti - nyt ainakin näyttää hyvältä. Aurinkoista kesänjatkoa sinullekin ja kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924