Terve! Olen tässä ostamassa uudempaa accordia 03-07 väliltä ja suurinpiirtein tiedän nuo varuste erot mutta joitakin asioita on vielä hämärän peitossa elikkä Mitä muita eroja on esim 2005 comfortissa ja sportissa kuin nuo puolnahkapenkit,sadetunnistin ja vakionopeudensäädin?onko alustassa jotain? entä onko nämä kaikki mallit jakopääKETJULLA? ja vielä yleisesti onko tälle autolle 150t km liikaa jos meinaa pitää autoa monta vuotta ja niitä kilometrejäkin siinä jonkin verran kertyy? Kiitän asiallisista vastauksista!
Honda accord 03-07
4
541
Vastaukset
- Hondamän
Mulla on 250tkm ajettu 2.0 ja pelaa hyvin. Kytkin ei ole ehkä enää ihan parhaassa iskussa, mutta alkuperäisellä mennään vielä.
Matka-ajossa kulutus n. 6-6.5 litraa/100km. Seka-ajossa reilu 7 l/100km.
Tiedän yksilöitä joilla on ajettu omaani huomattavasti enemmän vailla murheita, joten en pelkäisi 150tkm ajettua. Kun huolta pitää niin kyllä ainakin koneen puolesta luulisi 500tkm pääsevän.
03-> 2.0 sekä 2.4 ovat molemmat ketjukoneita ja diesel myös.
Ei Honda täydellinen ole, joten normaalia tarkkaavaisuutta ostoksilla.
-tarkasta onko ruostetta, kannattaa ajoissa tehdä jotain jos aihetta on.
-koneen kiinnitystyynyt Hondamaiseen tapaan hieman löysähköt
-synkrot saattaa olla kuluneet etenkin jos ei ole laitettu oikeaa öljylaatua lootaan! Hondan omaa "merkkiä", ei ole onneksi hinnoiteltu pilviin, n.10e/l.
-valojen lievää vilkahtelua joka voi aiheuttaa ylimääräistä poltinjumppaa (jännitevaihtelut). Onneksi ne pystyy vaihtamaan itse. Tuo liittynee älykkääseen lataussäätimeen, tarkoitus säästää kai polttoainetta?
Hyvä akku auttaa tuohon, muttei poista "vikaa". Honda ei liene ole koskaan myöntänyt tuota viaksi. Xenon-versioissa ei etuvaloihin vaikuta.
Pimeällä ajaessa tuo hieman ärsyttää, mutta oikeilla ilmastoinnin valinnoilla tuon saa pois..
-maalipinta on ehkä hieman pehmeähkö, lienee hintana ympäristöystävällisistä maaleista?
Sedanissa ei ole kauheasti tilaa tavaroille, farkku olisi käytännöllisempi mutta minusta aika ruma.
Dynamiitti.comin foorumilta taitaa löytyä enemmän tietoa, siellä ne Hondamiehet ja -naiset on. - PIIKKI LIHASSA
1994-2002 aikana Euroopassa myytävät Honda Accordit olivat eurooppalaista tekoa, tarkemmin englantilaisia ja sen huomasi suht. heikosta työn laadusta. 2003 eteenpäin Accordit tulevat taas Japanista ja ne on tehty hyvin. Itse haluaisin amerikkalaisen Accordin joka voisi olla itseasiassa Acura. Sen ylläpitäminen Suomessa on kuitenkin hankalampaa kun eurooppa-mallisen Accordin. Vanhemmillani on ollut kaksi Hondaa: Prelude 2.0i -86 ja Accord 2.0i -92 Molemmilla ajettiin todella paljon ilman vikoja. Ainoa ongelma oli se, että kori ruostui. Varsinkin Preludeen korroosio iski pahasti vaikka sitä suojattiin.
- 2.4 exe
Minulla 06vm. 2.4 6 vaiht. manuaali ollut nyt 3,5 vuotta ja ajossa ja ainoa ylimääräinen "remontti" on vasen parkkivalo. Maali on pehmeä ja mielestäni suhteellisen meluisa auto. Nurkkapyörityksessä tuo 2,4 melko janoinen mutta suht. vähällä menee maantiellä eikä vaihteitä (6) jää jalkoihin 190 hv, Luotettava ostos!
- acco
Accordit on tehty vuodesta 2003 Japanissa eikä Briteissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760