Minulla on xbox360 Pro malli vuodesta 2008 (ostettu marraskuussa 2008). Nyt olen huomannut että levyasema ei lue enään levyä. Kun laitan peli levyn sisälle, tulee eka reading... sit open tray. Ainoa peli mikä toimii on NHL 11 (nykyään siinäkin on ilmennyt ongelmia).
Olen kokeillut kaikkia vaihtoehtoja tästä http://support.xbox.com/fi-fi/pages/xbox-360/troubleshoot/kb/disc-will-not-play.aspx?kbid=910798, mutta mikään ei auta. Takuuta oli 2 vuotta et sitä ei enää saa. Eli pitäisikö mun nyt lähettää xbox huoltoon vai onko jotain muuta keinoja? Miten tuo huoltoon lähettäminen onnistuu, onko halpaa jne.?
Xbox 360 levyasema rikki?
11
5035
Vastaukset
- 35656
tuliko tämä ongelma silloin kun latasit uuden päivityksen, jos tuli kannattas lähettää viestiä microsoftille niin saat xbox slim 250 gt ja vuoden livet ilmatteeks
- xboxpeluri
Ongelma ilmeni joskus alkuvuonna mutta silloin pystyin kuitenkin pelaa parin yrityksen jälkeen. (avasin levyaseman ja pistin kiinni noin pari kertaa niin alko toimii). Joten ongelma ilmeni ennen päivitystä.
- xbooooox
Itellä sama vika koneessa, ajattelin vaan, et laseris ois jotain paskaa.. Tietenki piti sitte fiksuna mennä se laite avaamaan, ennen ku jaksoin kunnolla perehtyä noihin microsoftin sivuihin.. Tais mennä siin viimesetki mahdollisuudet saada huolto ilmaseks. Tosin takuu siitä on jo muutenki mennyt. Ajattelin nyt kuitenki viel pistää mailii tonne microsoftil et mitäs asian kans tehää :D
- xboxpeluri
Joo, oon huomannu et monella on sama vika :D Youtubestakin löytyy paljon videoita miten korjaa vika, mutta mikään ei tunnu auttavan.
Onko tuo huolto siis ilmaista? Jos on niin hyvä. En viitsisi maksaa kymmeniä euroja siitä...
Lähetetäänkö xbox huoltoon tästä: https://myservice.xbox.com/fi-fi/Pages/Welcome.aspx? Vai oletteko käyttäneet jotain muuta?
- xboxpeluri
Ja paljon se korjaus/huolto maksaa?
- xboxnoob
noin 70-120euroanoin 70-120euroa
mun gamertag muuten on sitten randomguy254
jos joku haluaa tietää - xboxnoob
sori kirjotin ton jutun kahdesti
- joo-o
Tiiän että viimeisin viesti yli kahen vuoden takaa mutta eiköhän tämä aihe ole taas ajankohtainen. Ostinpa tuossa toissapäivänä uuden uutukaisen gta v:n gamestopista, pari päivää toimi hyvin mutta tänään koulusta tullessa xbox sano että "open tray". vika ilmeisestikin jossain levynlukijalaserissa, eipä itseä kamalammin huvittaisi laitetta sörkkiä ettei viimeisimmätkin rahanarvoiset osat mene paskaks. Onko muilla käynyt näin? Voiko aiheuttaja olla tuo GTA V ? Kiitos jo etukäteen.
- uknowit
Jep, GTA-V sisältää viruksen joka tuhoaa konsolin levyaseman.
- kovanaaa
kannattaisi käyttää sitä kovalevyä vaan
- Anonyymi
kannattas rämpyttää tai hakata nyrkillä siitä xboxin päältä mutta pidä se vaakatasossa. nimittäin mulla on sama homma, mut toi toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579