Xbox 360 levyasema rikki?

xboxpeluri

Minulla on xbox360 Pro malli vuodesta 2008 (ostettu marraskuussa 2008). Nyt olen huomannut että levyasema ei lue enään levyä. Kun laitan peli levyn sisälle, tulee eka reading... sit open tray. Ainoa peli mikä toimii on NHL 11 (nykyään siinäkin on ilmennyt ongelmia).
Olen kokeillut kaikkia vaihtoehtoja tästä http://support.xbox.com/fi-fi/pages/xbox-360/troubleshoot/kb/disc-will-not-play.aspx?kbid=910798, mutta mikään ei auta. Takuuta oli 2 vuotta et sitä ei enää saa. Eli pitäisikö mun nyt lähettää xbox huoltoon vai onko jotain muuta keinoja? Miten tuo huoltoon lähettäminen onnistuu, onko halpaa jne.?

11

4783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35656

      tuliko tämä ongelma silloin kun latasit uuden päivityksen, jos tuli kannattas lähettää viestiä microsoftille niin saat xbox slim 250 gt ja vuoden livet ilmatteeks

    • xboxpeluri

      Ongelma ilmeni joskus alkuvuonna mutta silloin pystyin kuitenkin pelaa parin yrityksen jälkeen. (avasin levyaseman ja pistin kiinni noin pari kertaa niin alko toimii). Joten ongelma ilmeni ennen päivitystä.

    • xbooooox

      Itellä sama vika koneessa, ajattelin vaan, et laseris ois jotain paskaa.. Tietenki piti sitte fiksuna mennä se laite avaamaan, ennen ku jaksoin kunnolla perehtyä noihin microsoftin sivuihin.. Tais mennä siin viimesetki mahdollisuudet saada huolto ilmaseks. Tosin takuu siitä on jo muutenki mennyt. Ajattelin nyt kuitenki viel pistää mailii tonne microsoftil et mitäs asian kans tehää :D

      • xboxpeluri

        Joo, oon huomannu et monella on sama vika :D Youtubestakin löytyy paljon videoita miten korjaa vika, mutta mikään ei tunnu auttavan.
        Onko tuo huolto siis ilmaista? Jos on niin hyvä. En viitsisi maksaa kymmeniä euroja siitä...

        Lähetetäänkö xbox huoltoon tästä: https://myservice.xbox.com/fi-fi/Pages/Welcome.aspx? Vai oletteko käyttäneet jotain muuta?


    • xboxpeluri

      Ja paljon se korjaus/huolto maksaa?

    • xboxnoob

      noin 70-120euroanoin 70-120euroa
      mun gamertag muuten on sitten randomguy254
      jos joku haluaa tietää

    • xboxnoob

      sori kirjotin ton jutun kahdesti

    • joo-o

      Tiiän että viimeisin viesti yli kahen vuoden takaa mutta eiköhän tämä aihe ole taas ajankohtainen. Ostinpa tuossa toissapäivänä uuden uutukaisen gta v:n gamestopista, pari päivää toimi hyvin mutta tänään koulusta tullessa xbox sano että "open tray". vika ilmeisestikin jossain levynlukijalaserissa, eipä itseä kamalammin huvittaisi laitetta sörkkiä ettei viimeisimmätkin rahanarvoiset osat mene paskaks. Onko muilla käynyt näin? Voiko aiheuttaja olla tuo GTA V ? Kiitos jo etukäteen.

    • uknowit

      Jep, GTA-V sisältää viruksen joka tuhoaa konsolin levyaseman.

    • kovanaaa

      kannattaisi käyttää sitä kovalevyä vaan

    • Anonyymi

      kannattas rämpyttää tai hakata nyrkillä siitä xboxin päältä mutta pidä se vaakatasossa. nimittäin mulla on sama homma, mut toi toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe