Se

pohjatonikävä

etten mitään ole tehnyt johtuu asioista ja tilanteista elämässäni, ei sinusta tai kenestäkään toisesta. Vaikka tuntuu että olet jo unohtanut ja jatkanut elämääsi eteenpäin. Kaikki mitä tänne olen laittanut on totta ja se että olen huonosti niistä suoraan kertonut, löytyy siihen syyt omasta elämästäni. Tiedän ettet jaksa odottaa tai oletko koskaan odottanut ja halunnut edes mitään.

En unohda koskaan sinua, muistelen ja mietin sinua päivittäin. Sitä on niin turtunut jo, ettei tunnu edes kovin pahalle. Tavallaan toivon että olet päässyt yli tai koskaan mitään kovin syvää tuntenut, koska silloin kaikki on ollut helppoa sinulle, ja mitään vaikeuksia, ikävää tai pahaa oloa en sinulle toivo tai halunnut tehdä.

12

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap:lle
    • .

Suurinta rakkautta on kirjoittaa viesti tuhansille palstan lukijoille. Näin sinä pidät häntä juuri sen arvoisena -oikeasti hän ei voisi ymmärtää mitään.

• ei tämä lopu

En ole päässyt yli. Kovin pahaa oloa ei enää ole, mutta ikävä on kova. Toista sinunlaistasi ei ole.

Kävin kuuntelemassa Jenni Vartiasta, ja lähetin sinulle sieltä lämpimiä ajatuksia. Toivottavasti tuli perille.

• miettiimiettii/itkee

kaikesta voi selvitä yhdessä. Mullakin on paljon surua elämässä, vaikeita asioita ja tilanteita mutta yhdessä on helpompi selviytyä kaikesta...En pääse yli ja jollen sua saa, en ota ketään muutakaan. Olen sitten yksin vaikka lopunelämäni. Ja usko ei tee ees tiukkaa elää ilman miestä. Sinut ottaisin jos omakseni saisin.

• seainoaoik

Tiedän, tiedän,,,mutta odotan yhä..en haluaisi mutta kukaan muu ei ole sinä,....
      Älä heitä tätä hukkaan..anna meille mahdollisuus

• äläluovuta

Kerro se hänelle.Jos olisin hän halusin kuulla se eikä vaan ihmetellä miksi..Tarina ei kerro onko teillä ollut suhdetta mutta jääpi kuva ettei mitään ole tapahtunut..vielä ei ole myöhäistä

• pohjatonikävä

Ihan oikean kuvan sait, mitään sen vakavampaa ei ole tapahtunut.

• ap:lle

Pysyn kannassani. Vielä kannattaa yrittää.

• onniponni

jos tunnet että voisi saada onnea ja rakkautta lähde sitä kohti elämme vaan kerran

• 8kk

En ole puoleen vuoteen oikeastaan edes katsellut muita miehiä koska se tunne hänen kanssaan ollessa oli...jotain niin voimakasta. Mutta jotenkin olen sinnitellyt tähän saakka. Koska mitään ei tullut olen alkanut katsella vihdoin ympärilleni.

ja vinkkinä neuvon kaikkia muitakin olemaan lukematta näitä viestejä tosissaan! Tuskin kukaan oikeasti tätä kautta solmii ihmissuhteita. :D

• ´´

Vähän jäin miettimään sun sanojasi,miten pitkä aika on kulunut kun näitte viimeksi
      tai olet ollut yhteydessä häneen ?

• äläluovuta

Nyt toimeen..tiedät mitä tule tehdä...jos ei yritä mitään ei saakaan mitään...ja muista kertoa miten kävi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe