Ei näistä jutuista kyllä ota mitään selkoa, annokset vaihtelevat teillä aina 25mg:sta 400:een, siitä olisi lähinnä olllut kiinnostunut, onko topimax pitkävaikutteinen, eli voiko koko päiväannoksen ottaa kerralla vaikka illalla...
Lääkäri laittoi reseptiin, että 1-2 tablettia iltaisin, mutta jotenkin olen saanut käsityksen, että porukat popsii tätä migreenin estoon kahdesti päivässä???
Juu, lääkäriltä kysyisin kyllä, mutta kesälomalla ja palaa elokuun puolivälissä. Taidan itse vaan kokeilla, kumpi parempi. Tietty jos lääke väsyttää, onhan se hyvä ottaa iltapainotteisesti...
Mutta toi hoitoannos mua arveluttaa.. Kaikki lääkkeet aina joutunut laittaa menee maksimiannoksella kun ei ole vastetta tullut, liekö toi 100mg vaikuta meikäläiseen mitenkään... No, ensimmäistä särkykohtausta odotellessa... Onneks on noita vahvoja troppeja jäljellä, että en sentään kuseen joudu migreenini kanssa :/
Se on ainakin ollut hyvä huomata, että toi 50mg:n aloitusannos ei ole aiheuttanut mitään sivuvaikutuksia. Lääke saattaa siis sopia mulle.
Mites teillä muilla ton lääkkeen kanssa??? Aamu? Ilta? Vai aamu ja ilta?
vielä topimaxista...
tonttu77
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872