Ethän kiusaa enää? Jos et halua oikeasti tutustua, niin anna minun olla.
Mies, pieni toive?
15
212
Vastaukset
- m i e s
Jos potut maksetaan pottuina, niin on mullakin kenties oikeus härnätä;)
Ja jos sen suot, niin "kiusaan" vielä hetken, koska haluan, aikuisten oikeasti, tutustua, kuulla ajtuksesi, olemaan lähelläsi. Ok?- m i e s
Kaikki toiveet mitä elämässäni kannan, on sinussa. Niin se vain on.
Nainen, pieni toive.. haluisin halata sinua. Suuri toive.. oltaisiin toisillemme todellisuutta jossain aivan muualla kuin täällä.
Hyvää yötä. - ****
miten minä sitten olen härnännyt? Mä oon vaan mä..... ;D Mutta sinä.....saat mut ihan hämilleen, ja tasan tarkkaan teet sen niin tahallasi!! Pyörin taas lakanoissani puolen yön yli sua miettien...ja töissäkin pitäis huomenna olla virkkuna ;) Tulisitpa tänne, niin en antaisi sun nukkua, vaan "kiduttaisin" :D
- m i e s
**** kirjoitti:
miten minä sitten olen härnännyt? Mä oon vaan mä..... ;D Mutta sinä.....saat mut ihan hämilleen, ja tasan tarkkaan teet sen niin tahallasi!! Pyörin taas lakanoissani puolen yön yli sua miettien...ja töissäkin pitäis huomenna olla virkkuna ;) Tulisitpa tänne, niin en antaisi sun nukkua, vaan "kiduttaisin" :D
Ehkä et olekkaan hän. Jos hänellä noin tukalat paikat olisi, haluisin tietty helpottaa oloa ja "kiduttaisimme" toisiamme, kunnes olisimme niin poikki, ettei unta tarttisi odottaa, vaan voisimme nukahtaa rauhallisesti toistemme kanaloihin.
m i e s kirjoitti:
Kaikki toiveet mitä elämässäni kannan, on sinussa. Niin se vain on.
Nainen, pieni toive.. haluisin halata sinua. Suuri toive.. oltaisiin toisillemme todellisuutta jossain aivan muualla kuin täällä.
Hyvää yötä.Suuri toive ja pieni toive, saisinpa tehdä niistä totta. Hyvää yötä.
- ****(2)
**** kirjoitti:
Toissa iltana ainakin härnäsit pahemman kerran... :P
- m i e s
****(2) kirjoitti:
Enpä härnännyt.
- ****(2)
m i e s kirjoitti:
Enpä härnännyt.
Vastasin aloittajalle...
- jeps.
****(2) kirjoitti:
Vastasin aloittajalle...
ok.
****(2) kirjoitti:
Ai millä tavalla härnäsi?
- ****(2)
***** kirjoitti:
Ai millä tavalla härnäsi?
Sinulla on liikaa tähtiä... :)
****(2) kirjoitti:
Sinulla on liikaa tähtiä... :)
Joo, en oo ap. Ja tähtien lukumäärä (5) ei oo nimeni kirjainten määrä.
- xxxx(2)
***** kirjoitti:
Joo, en oo ap. Ja tähtien lukumäärä (5) ei oo nimeni kirjainten määrä.
Ok. No oletko sinä kiusoitellut toissa iltana? Itse todistin tuolloin omaavani jäätävän itsehillinnän. :)
- _xxxx_
ap (****): oliko ensimmäinen aloituksesi tänään?
oli eka yli puoleen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753