kommentti. blogspot. Pistä heidät kuriin ja rakasta itseäsi.
Kirjoita blogiini
8
186
Vastaukset
- ei löytynyt
Kuulostaa salaperäiseltä, eipä löytynyt kyllä tuollaista blogia.
- Viisikivinen---
Bloggerissa on, en tiedä onko blogspot sivustoa. En antanut osoitetta.
- huonosti perillä
Mun täytyy tunnustaa ettei mulla ole aavistustakaan mikä on bloggeri. Täytyy ajankuluksi, kun ei kuuman takia tule edes uni ottaa selville. Sain kerran facebookin kautta kaveripyynnön jonnekkin blogisivustoille jonne olisi pitänyt liittyä.
- ei löydy
Eipä löytynyt, ihan näin tavalliselle tallustajalle. Tuskin olisi ollut hänen bloginsa mutta olisi ollut ihan mielenkiintoista nähdä ko. blogi. Kuriin pistämistä ja rakastamista.
- lapsille satuja
Mutta en jaksa en ole ikään sikatilallinen öykkäri itseasiassa olen jo melko kyllästynyt juttuihisi jotka pyörivät samaan aian ympärillä joten sorry en liity ihailijajoukkoihisi.olen parempi kirjoittajanakin kultsi!
- Deevojako..........
Kyllästynyt olen minäkin, vaan en tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta tuntuu siltä, että juttu päättyy. Jos sinulla on blogi niin anna vihje missä se on ! Eikä mulla ole ihailijoita, ellei sitten salaisia, niinkuin joskus sanoit, kun soitit minulle. Tuli vaan mieleen tuosta, että olet kirjoittajana parempi kuin ihailijajoukossa, jota ei edes taida olla. Minä puolestaan olen kova muistamaan väärin ... olisiko jopa harhoja ? Hah, en nyt tiedä. Eräs taho ilmoitti, että saan sähköpostia oikeasta paikasta. Those reflections are ...
- U
Deevojako.......... kirjoitti:
Kyllästynyt olen minäkin, vaan en tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta tuntuu siltä, että juttu päättyy. Jos sinulla on blogi niin anna vihje missä se on ! Eikä mulla ole ihailijoita, ellei sitten salaisia, niinkuin joskus sanoit, kun soitit minulle. Tuli vaan mieleen tuosta, että olet kirjoittajana parempi kuin ihailijajoukossa, jota ei edes taida olla. Minä puolestaan olen kova muistamaan väärin ... olisiko jopa harhoja ? Hah, en nyt tiedä. Eräs taho ilmoitti, että saan sähköpostia oikeasta paikasta. Those reflections are ...
Ihan oikeasta paikasta tulee. Sulle tulee kutsu lopetuspiikille.
- Rajasuutari
Pistän sinut kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862