Mikä olisi kaunis toinen nimi Minealle?
Mulla on ollut mielessä Alissa, Adele, Aurora, Eerika, Sofia. Saa olla erikoisempikin, mutta ei mielellään vieraita kirjaimia kuten z,x,c.
Mikä sopisi parhaiten?
8
68
Vastaukset
- 45+
Minea Mariel
Minea Sofianna
Minea Helene
Minea Rafaela - Minna-Maria
Minea Emilia
Minea Neelia
Minea Isabella
Minea Irina
Minea Anniina
Minea Amanda
Minea Aliisa
Minea Alina
Minea Matilda
Minea Marjaana - jenna.
tässä vielä muutama ehdotus:
Minea Adalia
Minea Aleksandra
Minea Kaarina
Minea Arielle
Minea Amadea
Minea Illusia
Minea Pauliina
Minea Luminka - alkup.
Kiitos, monta hyvää nimeä nyt mietinnässä. Minea Mariel kuulostaa tosi kivalta, täytyypä kysyä miehen mielipidettä asiaan.
- Täti
Josefina, Serafia, Jasmin,
Adalmiina, Filippa
- hyväätiistaita
Miten olisi Minea Mariela? Tai vaikka Minea Loviisa, Minea Vanessa? :)
- NimiNimi
Minea Omelia.
Minea Avelina.
Minea Arianne. - alkup.
Monta kivaa nimeä, Mariel, Mariela, Amanda, Adalia, Adalmiina, Alissa, Adele. A-alkuiset tuntuu viehättävän mua erityisesti. Tuleeko jotain ehkä erikosta viel mieleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424