♥)-○-):::♥♥:::(-○-(♥
Ehkä hänelle
kelpaa juttuseura
Ajattelin - -
Kului ehkä päivä
Ehkä minuutti
Ehkä muutama sekunti
Tai
‘se hetki’
vain
kun jo hymyilin -
Kun
ajattelin -
Luot pehmeyttä päivieni ääriviivoihin
♥)-○-):::♥♥:::(-○-(♥
http://www.youtube.com/watch?v=oaFXeNmbRHI
--¤*SE HETKI ~ VAIN*¤--
26
265
Vastaukset
- mahdotonyhtalo"
Runo on lempeä ja samalla vaikeatulkintainen. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse tulkita oikein ja tulkitsemme omasta näkökulmastamme ;). Oma tulkintani on se, että tuttavuus voi johtaa syvempään ystävyyteen. Kiitokset.
- *MURUKULTA*
Moro m_y , tulkitset hyvin... :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o
Ehkä vaikeusastetta nosti se kun rääpäsin puolet pois :)
Miullehan se runon rakentaminen on toisinaan sellaista wxszgzqc-palapeliä .. sanat on hatussa, mut järjestys ja se viheliäinen ajatus 'voisiko pärjätä vähemmällä kun tää ei vain onnaa'..ja voi vitsi ja auts... ja sit silmät kii ja wiuhwauh ja tättärää ja siin se oh! Se mitä hain, piti ja tuntu... huoh.. *joku taputtaa olkapäätä ja hymyilee*.. ;)) Helppoa eikö totta... no eeeejooo.. ;)
Toisaalta, tuohon ''runon ymmärtämsieen ajatteluun'' itse sain joskus vuonna miekka ja kilpi ns. 'synninpäästön' kun eräs nimeltä mainitsematon runon ammattilainen sanoi eräästä runosta ettei ymmärrä koko runoa. 'pling'! Se oli minulle se ahaa-elämys, aina ei tarvikkaan olla niin 'fiksu' niin fiksu että,,,jos ei jymmärrä niin ei ymmärrä ja sou!
Runot näyttäytyy varmasti monelle oman suodattimen läpi eikä siinä minusta ole mitään väärää, toisaalta eikö se ole jonkin sortin rikkaus jos tulkintoja näkyy enemmän eikä välttämättä yhtä ja ainoaa, sitä mitä kirjoittaja on halunnut ilmentää. Minusta se on mielenkiintoista vähintäänkin!
Myönnän kyllä joskus hyppineeni tasakäpälää kun runoni on käsitetty aivan jonain muuna kuin mitä sen olen mielestäni tarkoittanut, mut niistä ajoista on sitä.. aikaa... :) ja niitä hyppimisiä on ollut vain harvakseltaan.. ja nyt ei jaksakaan enää.. :))) ..tota...ku on nii kuumakii. ;D *pyrskis*
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/1maanantai/laihdutus/ruokavalio/589212.jpg - mahdotonyhtalo"
*MURUKULTA* kirjoitti:
o-o-o-o-o-o-o-o-o
Miullehan se runon rakentaminen on toisinaan sellaista wxszgzqc-palapeliä .. sanat on hatussa, mut järjestys ja se viheliäinen ajatus 'voisiko pärjätä vähemmällä kun tää ei vain onnaa'..ja voi vitsi ja auts... ja sit silmät kii ja wiuhwauh ja tättärää ja siin se oh! Se mitä hain, piti ja tuntu... huoh.. *joku taputtaa olkapäätä ja hymyilee*.. ;)) Helppoa eikö totta... no eeeejooo.. ;)
Toisaalta, tuohon ''runon ymmärtämsieen ajatteluun'' itse sain joskus vuonna miekka ja kilpi ns. 'synninpäästön' kun eräs nimeltä mainitsematon runon ammattilainen sanoi eräästä runosta ettei ymmärrä koko runoa. 'pling'! Se oli minulle se ahaa-elämys, aina ei tarvikkaan olla niin 'fiksu' niin fiksu että,,,jos ei jymmärrä niin ei ymmärrä ja sou!
Runot näyttäytyy varmasti monelle oman suodattimen läpi eikä siinä minusta ole mitään väärää, toisaalta eikö se ole jonkin sortin rikkaus jos tulkintoja näkyy enemmän eikä välttämättä yhtä ja ainoaa, sitä mitä kirjoittaja on halunnut ilmentää. Minusta se on mielenkiintoista vähintäänkin!
Myönnän kyllä joskus hyppineeni tasakäpälää kun runoni on käsitetty aivan jonain muuna kuin mitä sen olen mielestäni tarkoittanut, mut niistä ajoista on sitä.. aikaa... :) ja niitä hyppimisiä on ollut vain harvakseltaan.. ja nyt ei jaksakaan enää.. :))) ..tota...ku on nii kuumakii. ;D *pyrskis*
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/1maanantai/laihdutus/ruokavalio/589212.jpgLähden tekemään mansikoille pohjaksi pavlovaa :). Samoin.. runoni saa ymmärtää väärin, kunhan sitä ei tee tarkoituksella. Kun on niitä kommentoijia, jotka haluavat löytää kaikesta jotakin rumaa.
- *MURUKULTA*
mahdotonyhtalo" kirjoitti:
Lähden tekemään mansikoille pohjaksi pavlovaa :). Samoin.. runoni saa ymmärtää väärin, kunhan sitä ei tee tarkoituksella. Kun on niitä kommentoijia, jotka haluavat löytää kaikesta jotakin rumaa.
Olikos hyvää! :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Minä se röstin nuoriso-osaston mansikoista eilen.. :D röyh..
mitäs tulevat mansikkakulhon kassa, oma vika! :•)))
Nytkin taika-kulho täyttyi marjoista ja nam..kyl on makeita ''oman maan masikat''
maistui muuten mukavasti ukkosessa ja tooodella mukavassa, kastelevassa sateessa tehdyn pyörälenkin jälkeen! :○| ,, ja meitä vain nauratti että ollan kait me vähän..... no, mitä se vähän siinä tekee..... ;○)
.
.
Kirjoittajan mielenmaisema onkin monesti mielenkiintoinen, kielikuvilla pelaaminen antaa sen suolan ja oivallus..ah!
Mut tot'noin, jotkut säkeet ei sitten vain läpäise harmaata aivosolukkoa, ei sitten millään ja silloin sitä kysyy, toivoisi jotain selvennystä... halu ymmärtää, eihän siinä mitään väärää voi olla...
*vaan huokauksien huokaus*..herkillä alueilla, anyway, kuljetaan.... :○] - mahdotonyhtalo"
*MURUKULTA* kirjoitti:
Olikos hyvää! :)
Minä se röstin nuoriso-osaston mansikoista eilen.. :D röyh..
mitäs tulevat mansikkakulhon kassa, oma vika! :•)))
Nytkin taika-kulho täyttyi marjoista ja nam..kyl on makeita ''oman maan masikat''
maistui muuten mukavasti ukkosessa ja tooodella mukavassa, kastelevassa sateessa tehdyn pyörälenkin jälkeen! :○| ,, ja meitä vain nauratti että ollan kait me vähän..... no, mitä se vähän siinä tekee..... ;○)
.
.
Kirjoittajan mielenmaisema onkin monesti mielenkiintoinen, kielikuvilla pelaaminen antaa sen suolan ja oivallus..ah!
Mut tot'noin, jotkut säkeet ei sitten vain läpäise harmaata aivosolukkoa, ei sitten millään ja silloin sitä kysyy, toivoisi jotain selvennystä... halu ymmärtää, eihän siinä mitään väärää voi olla...
*vaan huokauksien huokaus*..herkillä alueilla, anyway, kuljetaan.... :○]Yön yli uunissa jälkilämmössä. Oikeastaan uuni sammutetaan siinä vaiheessa, kun pavlova laitetaan uuniin. Saa aikaiseksi pehmeän, suussasulavan rakenteen. Odottelee mansikoita ja kermavaahtoa päälle. Ystäväni on tulossa kylään :).
Kello neljältä täällä sitten ukosti ja toivekkaana lähdin viiden jälkeen lenkille. Kääntyen takaisin kaatosateessa :).
Odottelin vastaustasi Innokkaalle. Kumpi on oikeassa, onko kyseessä ystävyys vai ihastus ilmassa. Se tieto jääköön haltuusi. Sitä saattaa huomata kultakimpaleita olevan lähietäisyydellä. - *MURUKULTA*
mahdotonyhtalo" kirjoitti:
Yön yli uunissa jälkilämmössä. Oikeastaan uuni sammutetaan siinä vaiheessa, kun pavlova laitetaan uuniin. Saa aikaiseksi pehmeän, suussasulavan rakenteen. Odottelee mansikoita ja kermavaahtoa päälle. Ystäväni on tulossa kylään :).
Kello neljältä täällä sitten ukosti ja toivekkaana lähdin viiden jälkeen lenkille. Kääntyen takaisin kaatosateessa :).
Odottelin vastaustasi Innokkaalle. Kumpi on oikeassa, onko kyseessä ystävyys vai ihastus ilmassa. Se tieto jääköön haltuusi. Sitä saattaa huomata kultakimpaleita olevan lähietäisyydellä.Huomenta vain
Voi mikä ihana sateen jälkeinen tuoksu ulkona onkaan!
Päivällä voin kyllä jo kirota sillä on uhattu Ilmatieteen laitokselta sadepvää.. :(
Päivän hyvätyökin tuli jo tehtyä, kun päästin nokkosperhosen ulos (eilen sama juttu:) tämä kesä on ollut oikea perhoskesä. Mut ei siinä perhosessa työtä, mut koitappa saada orava huushollista kartanolle!!! Eihän oravassa kuppaa kummempaa mut siinä sitä kattolampussa roikkuen koitti keksiä miten sen saa ulos..Vanha kansantiede onneksi tuli apuun eli vesi vanhin voitehista...ja märkä orava ulos! :)))) se on vielä niin tollo penikka että ei pysy oksilla ja hyppii ohi, olen sen takia saanut hermoromahduksen ja vatsahaavan...
Tuo palova kuulostaa sellaisesta, että pakkohan se on kokeilla... niiku noita mansikoitakii oh niin paljon... ;) jospa sen herkun tuoksu houkuttelis...... ;þ
http://puutarha.net/keskustelukanava/img/20087/45606.jpg - scarabaeus
*MURUKULTA* kirjoitti:
o-o-o-o-o-o-o-o-o
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/1maanantai/laihdutus/ruokavalio/589212.jpg......wiuhwauh ja tättärää.........joo, sitähän se,
mutta runoasi (siis tuolla ylhäällä oleva sanajärjestys)
vaikuttavampi on tämä tekstisi tässä, ja erityisesti tähdentäisin
tasakäpälähypyt
sillointällöin,
ne ne vasta ovatkin ! Eli tuttu fiilis minullekin...........
joten runoillaan ja nautitaan
kun
kesä on ! - *MURUKULTA*
scarabaeus kirjoitti:
......wiuhwauh ja tättärää.........joo, sitähän se,
mutta runoasi (siis tuolla ylhäällä oleva sanajärjestys)
vaikuttavampi on tämä tekstisi tässä, ja erityisesti tähdentäisin
tasakäpälähypyt
sillointällöin,
ne ne vasta ovatkin ! Eli tuttu fiilis minullekin...........
joten runoillaan ja nautitaan
kun
kesä on !scarabaeus, hyvää sadepvää, koppakuoriaiseni.. :)
Mielenkiintoista,,, vaikutavampi on vastaukseni m_y:lle kuin runoni, siis tuo sanajärjestys tuolla ihan ylhäälää.. Hurmaavaa!
11 vee olisin itkenyt tuota palautettasi,,, arvaa mitä nyt teen...;)))))
Siispä runoilemme ja nautimme..hetkinen..mmm...niin, kesästä! :)
http://koti.24.fi/marttikukkonen/kuvat_lorukalenteri/Image106.gif
- Into Airplane
sain valmiiksi ääriviivat
väritys on vielä kesken
------
Jokin ihastus tai muutos sinulla on menossa tässä runossa .
Elä enää lyhennä runoja , muuten käy vaikeeksi.
Onnea joka tapauksessa
I.L- *MURUKULTA*
Heippati hei, Into Lento :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Murukulta taivaalle katselee
miettii -
kuka taivaalle valkoisia pilviä tekee
Tekee ne kaikista kauneimmat
valkoista hohtavat
Tuulessa aaltoilevat
Samassa kuuluukin
halki horisontin
ropellin ääni tuttu
se turvallisin
Into Lento ~ tulee
Valkoisen pilven koneella pyöräyttää
taivaan pilvillä täyttää
ja jatkaa huimaa matkaa
Ja huokaa vain Murukulta
katsoo pilvien valkoisuutta
On pehmeät ääriviivat pilvien
tietty
ei erehtyä voi ~
Ja huomennakin ~ katsoa taivaalle voi
ja huokaista - Niin ihmeellistä ~
''oih voi ja voih...'' ;○)
http://zoomdoggle.com/wp-content/uploads/2008/06/cloud.jpg
- Eero 94 v
No voi hyvä isä sentään kun miulta meinas unohtua
tämä runo...
Kun täällä kotomökillä on kaikenmoista puuhastelua.......
muuhaisten touhuja mie oon seurannu päivät
pitkät ja sitten kuskannut mopoautolla vieraita sinne
korpimökkiin....niinku tiijjät....Kallen poika ei taksillaan
lähe huonolle mehtätielle mutta minulle jos tiessä on
huono kohta niin minä laitan kaasun täysille mopoautoon ja yli mennään
vaikka rapa roiskuu....
No saanhan mie rovisijot Olkalta kun hää hieroo kuulemma kävijöitä
jos on kipiät olkapäät tai enhän mie tiijjä että hierooko muutakii
mutta hyvinpä taasen runoilit vaikkei kovin pitkästi ja
Röönin Eikka se osaapi laulaa...- du bist
????????
no voehan......... Aarinokoista päivee Eero 94v :)
Joo, Bertta kertosi jotta alakoo olleen koko kylän ukot varsinaissii vaivaisukkoja. Vaikka kuinka koittoo suaha puunkanto tahi ruohonleikkuu appuu nii eepä taho tervettä miestä löytee ennee mistään.
Se ol pyytännä Kalleaki appuun, jotta jospa se tulis leikkoon pihanurmikon ku Topiki sattuu olleen selekävaivanen, vaik ol ahkerasti käynynnä koko kesän jossain vysioterapiassa, niin selityksii ol tullunna jotta silläkii on nii ristiselekä kippeä niih kippeä, että hänekii piti ottoo muka simmottii 10 kerran hierontakuureja enneku uskaltoo ies ajatellakaan mitteen rasittavoo hommoo. Sitä se Bertta vähän ihmettel, ku kahto sinne Kallen perrään, niin ihmeen vikkelää se juosta pinkas sinne mehtäpolulle,,noin niiku selekävaivaseks ja reppu seläs vielä ja tuppaan tullessa ol sitten Topiki häipynnä sutjakkaasti, ilimeisesti ikkunan kautta sinne hoitoon,, temppu sekii kipiäl seläl.
Vuaan meipä tiiän yhen asseen, ku et kerro kellekään niih... kuuleppa kun ny oh kyläl suunniteella simmonen vysoterapia jotta lähtee ne selekävaivat ja meleko äkkiä, näin mie vähän luulen.
Ossuuskaapan neiti kertosi jotta kaik kylän naiset oh pitäneet salasen kokkouksen ja piättännä jotta hyö omin käsin tuovat kaik ukot, mitä kiinni suavat, teille sinne mökil, Ellin ja kumppanitten pitämiin tehokkaaseen vysioterapiahoitoihin.
Ensin annetaan kuulemma simmosta intialaissuomalaista piäänherontoo, mikäli hiuksii oh ja sit keppijumppaa ja sitten kysytään että onko vapaehtossii puunkantoon ja nurmikonleikkuuseen ym. selekää vahvistavoon hommoon!?
Hoito kuulemma uusittaan aina sen mukkaan mikäli tarvetta ilimenee.. Laajat historiantutkimukset ovat osottanna jotta tämmönen kertahoito on tehonnut erinomaisesti isoon joukkoon miestenvaivoja.
Mutta pahoin pelekään ja luulenpa jotta aina löytyy muutama luupiää hunsvotti jotka tarvihtoo uusinta käsittellyy. Eekö se nii uoo jotta, par poikkeusta vahvistoo siännöt, vai miten se sanota männöö..
Koittakeehan jaksoo ja kiitokset käänist Eero 94v ja varovasti sen mopoaaton kassa.. ;)
http://vekotus.org/wp/wp-content/gallery/russtraktor1/kotitek_kuratie.jpg- *MURUKULTA*
du bist kirjoitti:
????????
no voehan.........no sehän on:'' voivoi...'' ;)) onon...
http://keijunlehtililja.ajatukseni.net/files/2010/08/butterfly9br9.gif
Kylläpä on herkkää ja kaunista
Hei Jas_ :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Ajatuksesta,,intuitiosta, halusta sanoa.."Luot pehmeyttä päivieni ääriviivoihin "
..ja paljosta muusta.. lähti runo muotoutumaan, virtaamaan... :)
~~ Ja Kaunis kiitos sanoistasi Jas_ ! ~~
Aurinkoista päivää sinne sinulle, sana jokaisessa merkityksessä! :)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10716/_DSC3272.jpg
- yössäyksin,,
Miten minä sen ajattelin
*
*
Niihin Hetkiin
kätkeytyy lämmin rakkaus
nostaa hellästi
syliin sulkee - -
ei mitään
mistä luopuisi,niissä hetkissä ,,
-katso minuun -
Niin totta
jokainen suloinen hetki
Minun hyväilyjeni kautta.Sanasi kauniit väreet,,, :)
Pienen pieni kesätuulenvire ~
Sen juoksu
ikimestän uumenissa
Auringossa
Saniaisenlehdillä
ja sammalilla
Rikkumatomassa hiljaisuudessa
Metsälammen pinnassa
Polku -
aina sinne asti
Alkuun
Kotiin
Kuin unessa ~ ja hymy - -
http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/70/70287/Metsälampi 70287.jpg
On hetkiä
joihin ei sanat mahdu
hetkiä ne kaiken täyttää
tuon "hymyn"
kuin lumpeenkukka pinnalla veen
MURUKULTA
oikein kaunista ja koskettavaa kesäiltaa, vedensylistä äsken tulin
naakkaemo ja yhdeksän poikasta kanssani uiSunnuntaita Liisa! :○)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Hetket, jotka koskettaa
yllättävät aina sisimpämme
kuin mieluisat vieraat - -
Ilo, oivallus ja hymy! :○)
Helmiä polkumme varrella,,,
http://www.evl-slk.fi/files/259/textsize/lapsi_on_ilo.jpg
Luulit..
et tiennyt..
halusinko muuta..
kuin juttuseuraa..
Ajattelit..
kuluiko päivä..
minuutti..
sekuntti..
ei edes hetkeä..
en hymyillyt..
itkin...
miksi...
miksi luulit että pehmeyttä päiviesi ääriviivoihisisi loisin..
miksi...
läheisyyttäsi..
rakkauttasi..
hellyyttäsi odotin..
turhaanko..
..- *MURUKULTA*
Tiesin - alusta alkaen - -
Voi Igor Igor Igor
Taas sinä näet vain hämärät sillat
ja pimeät liukkaat kadut
Mustan veden saatamaaltaassa
ja kaikki menetetyt henget
hautausmaan kivisen aidan raoissa
Ja minä -
Minä olen monta helminauhaa solminut tuskasi kyyneleistäsi
Tässä sinun jalkojesi juuressa niitä nytkin poimin
Aina ~ vaikka et uskoisikaan
Ja minä hyräilen ja odotan - -
Odotan odotan Igor -
Minä odotan
Että valo tulisi ja lankeaisi jälleen käsillesi ja ohimollesi
Että hetkiemme kimallus näkyisi silmiisi asti ja - sydämeen
Että kuulisit sydämeni sanomattomat sanat
Lauluna heräävässä aamussa
Voi Luoja Luoja -
Toivon, vaikeroin ja hiljaa minä odotan ~
Mitäpä muuta - -
Ihmettä ~
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/171346-bigthumbnail.jpg
Murukulta kiittää käynnistäsi ~ nätisti niiaten ! :•) - *****
*MURUKULTA* kirjoitti:
Tiesin - alusta alkaen - -
Voi Igor Igor Igor
Taas sinä näet vain hämärät sillat
ja pimeät liukkaat kadut
Mustan veden saatamaaltaassa
ja kaikki menetetyt henget
hautausmaan kivisen aidan raoissa
Ja minä -
Minä olen monta helminauhaa solminut tuskasi kyyneleistäsi
Tässä sinun jalkojesi juuressa niitä nytkin poimin
Aina ~ vaikka et uskoisikaan
Ja minä hyräilen ja odotan - -
Odotan odotan Igor -
Minä odotan
Että valo tulisi ja lankeaisi jälleen käsillesi ja ohimollesi
Että hetkiemme kimallus näkyisi silmiisi asti ja - sydämeen
Että kuulisit sydämeni sanomattomat sanat
Lauluna heräävässä aamussa
Voi Luoja Luoja -
Toivon, vaikeroin ja hiljaa minä odotan ~
Mitäpä muuta - -
Ihmettä ~
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/171346-bigthumbnail.jpg
Murukulta kiittää käynnistäsi ~ nätisti niiaten ! :•)minulla kesti kauan
ennenkuin opin ,
että rakastamiselle
on olennaista
olla rakastettu.
Rakkaus on elämän
valo joka
saa linnunkin lentämään. ***** kirjoitti:
minulla kesti kauan
ennenkuin opin ,
että rakastamiselle
on olennaista
olla rakastettu.
Rakkaus on elämän
valo joka
saa linnunkin lentämään.Heräävää rakkaudellista aamua... :)
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Kuin lintu taivaalla ~
Pehmeä tuuli tuo nosteen
Näkyy vain
kauniita kaartoja -
Kun näkee
Kun tuntee
Ja valkoiset pilvet ~
Aina - -
Ja viimein -
Keinuvat olivipuunoksat
Suojaisat lehdet ja
päivän viipyilevä lämpö
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10513/joutsenet-z0.jpg
Joskus saattaa - ohi kiitävä pieni hetki - olla kuin ikuisuutta,eikä tahtoisi päästää irti että jäädä juuri tuon Hetken matkaan pitemmäksikin aikaa.
Elämä on niin lyhyt mutta syvän vahva omassa hetkessään.- *MURUKULTA*
Kun se on... :)
Huomenta Dolan! :)
Siinä 'hetkessähän' se kaikki on! - Niin kuin vesipisarassa elämä. :)
Upeaa tätäkin kesäpvää, dolan ja kiitos niiaus käynnistäsi :)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10597/220108th_6222.JPG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800