Matkakirjan mukaan Filippiineillä on vaikeaa vaihtaa matkasekkejä.Pitäisi kuulemma olla passin lisäksi toinen henkilöllisyyden varmistama esim.ajokortti mukana.Kuulostaa ihmeelliseltä.Entä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Vastaukset 3
- ....................
ntä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?
Et tarvitse
Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?
On ja kyllä uskaltaa
Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Tottakai vaihdetaan - Matkallai
Allied- pankista olen nostanut ja hyvin pelaa, minulla S-pankin debit/dredit- card ja kurssi kulujen kanssa 59 pesoa/euro. Myös euroja olen vaihtanut SM-storessa ja myös Western Unionien konttoreissa vaihtavat, sama kurssi 59 pesos kesäkuussa
- Sushi Lover
Jos on pitempään ja vaihtokurssilla on henk. koht. merkitystä niin kannattaa kysellä pienistä yksityisistä vaihtopisteistä joita on tiuhaan turistialueilla. Olen ollut viikon liikkeellä ja vahtokurssi on vaihdellut 58,5 ja 61,3 välillä. Siis jos 100€ vaihtaa saa 5850 PHP ja 6130 PHP välille. Suurempi kurssi oli Manilassa ja on jäänyt vaikutelma että pienemmissä paikoissa maksetaan huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 168996
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46643
- 62579
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46549- 28545
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545