Matkakirjan mukaan Filippiineillä on vaikeaa vaihtaa matkasekkejä.Pitäisi kuulemma olla passin lisäksi toinen henkilöllisyyden varmistama esim.ajokortti mukana.Kuulostaa ihmeelliseltä.Entä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Rahan vaihto
3
414
Vastaukset
- ....................
ntä jos vaihtaa taaloja,riittääkö passi ja pitääkö olla vielä valokopio passista?
Et tarvitse
Onko luottokortti hyvä siellä ja uskaltaako sillä nostaa automaatista?
On ja kyllä uskaltaa
Entä vaihdetaanko Manilassa ja Cebussa euroja??
Tottakai vaihdetaan - Matkallai
Allied- pankista olen nostanut ja hyvin pelaa, minulla S-pankin debit/dredit- card ja kurssi kulujen kanssa 59 pesoa/euro. Myös euroja olen vaihtanut SM-storessa ja myös Western Unionien konttoreissa vaihtavat, sama kurssi 59 pesos kesäkuussa
- Sushi Lover
Jos on pitempään ja vaihtokurssilla on henk. koht. merkitystä niin kannattaa kysellä pienistä yksityisistä vaihtopisteistä joita on tiuhaan turistialueilla. Olen ollut viikon liikkeellä ja vahtokurssi on vaihdellut 58,5 ja 61,3 välillä. Siis jos 100€ vaihtaa saa 5850 PHP ja 6130 PHP välille. Suurempi kurssi oli Manilassa ja on jäänyt vaikutelma että pienemmissä paikoissa maksetaan huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016