moikka, tietääkö kukaan millaisilta varasijoilta on aikaisempina vuosina päässyt sisään yrityksen taloustieteisiin?
Jyväskylän kauppakorkeaan varasijalta?
16
1599
Vastaukset
- opiskelija123
Monennella varasijalla olet?
- =))))))
Mä ainakin peruin paikkani, mutta se ei nyt välttämättä tähän just auta. Eli ainakin 1.varasijalla oleva pääsee :DDD
- Thailando
Luulen et viela ainakin 20 varasijalta voi helpostikin paasta, voi olla tuplatkin. Taaltakin irtos yks paikka..
- OnTheWayy
Mä peruin myös joten 3. varasijalta pääsee varmasti =)
- odottelua--
Ärr vielä yksi paikka jos avautuu niin miä pääsen!! :D
- MINTTU_
inhottavaa odottaa! olen sijalla 6.. pientä toivoa on..
- Innokas opiskelija
Löysin tällaisen ketjun, ja päätin nostaa keskustelun, koska tämä on jälleen ajankohtainen aihe. Miltä varasijoilta on päässyt opiskelemaan kauppakorkeakouluun. Itsekin olen nyt varasijalla, joten asia mietityttää.
- erikafff
Hei! Itsellä ei ole tietoa miltä varasijoilta yleensä pääsee, mutta pääsin itse sisään ja tänään lähetin "ei kiitos" -lappusen, joten ainakin jollekin paikka aukeaa :)
- dassadasdfsaf
ai oot varasijalla? lol, miten et päässy sisälle, sinnehän pääsee kaikki :DDDDDD
- jypinkylä
Onko kellään tietoa/löytyykö jostain jotain tietoa, mistä voisi kysellä edellisten vuosien varasijoilta päässeiden tilastoja..?
- Ninni11
Ja varmaan itse olet tietysti sisällä, kun tällä tavoin voit tokaista?
- Ninni11
Ninni11 kirjoitti:
Ja varmaan itse olet tietysti sisällä, kun tällä tavoin voit tokaista?
dassadasdfsaf siis.
- maastomakkara 98
Ilmotelkaa jos joku jättää tänä vuonna paikan ottamatta xD T: toista vuotta peräkkäin pisteen pääs
- jepsissa
Sama täällä piste jäi uupumaan...
- kunq
Miulle paikka aukeaa muualle, joten ainakin yks paikka on jellkin vapaana.
- varalla1
Mulla jäi 2 pistettä vajaaksi :( Varasijalla ollaan siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857