Oltiin tossa viime vklp Summer upissa ja oli hauskaa ja ilmatkin olivat hyvät.
Ainoa huono puoli tapahtumassa oli järjestelyt! Todella huonot ja huonosti suunniteltu kaikki!! Summer upin järjestäjät tietävät, että nuoria on tulossa ainakin 12 000 ja silti työntekijöitä on todella vähän?? Ihmisiä olisi paljon vapaaehtoisina, joten ottakaa se huomioon ensivuonna!
- Parkkipaikat: kamoja ja telttoja joutui raahata todella kaukaa? tai sit hikinen bussi...
- Mukkula camping: joutui jonottamaan monta tuntia paahtavassa auringossa
ainakin kilsan jonossa ja työntekijöitä oli 3?
- Telttapaikat: oisi ollut nurmikot täynnä, mutta kaikkien piti änkeä toisten telttoihin kiinni
- Festarilippu: maksoi 28e (todella halpa!), mutta vaikka leirintäalueelta lähti 20minuuttia ennen
esiintyjää, ei kerennyt nähdä kuin loput esityksestä? KOSKA:
eka jono: jonossa tarkastus, ettei ole juomia festarialueelle, 2 ihmistä
toka jono: 4 ihmistä jakaa ennakkolippuja
kolmas jono:4 ihmistä tarkastaa jokaisen laukut ruumiintarkastus
Tulin paikalle, koska esiintyjinä oli lempiartistejani... näiden järjestelyiden takia en kerennyt nähdä ketään.
Muuten Summer up on todella hyvä, mutta parantakaa näitä ensivuodeksi !!!!!
SUMMER UP 2011
2
699
Vastaukset 2
- oijjjjjjjjjj
plaaah itekki olin siel ja olihan siel vähä jonoja mut meijän jengi osaa pelittää niin ei jonoteltu =) jos oot nii dorka et teet aina niin ku käsketään niin sun festarit tulee olee tollasii... Autolla leirintäalueen läheisyyteen (ku muka asuttiin siin kerrostalos joka oli siin huudeil), metän kautta sisään leirintäalueelle, festarialueelle mentiin vast ku pahin ryysis oli ohi tosin (loppuunmyydyt) lipun kävin ostaa just ennen ku portit aukes pe no siin oli vähä tsägää messis... pelisilmää boi
- yfutfitit
Näitten pitäis tulla ens vuonna Summer uppiin ni mä tulisin ihan varmasti jämsästä kattoo!!!
http://www.youtube.com/watch?v=08hUI2FcLHQ
http://www.youtube.com/watch?v=QNksEI5qgQM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1012230Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411498Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 99970
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53767Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215754- 93739
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain43721- 52714
- 40676
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79648Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14490- 35474
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28472- 33443