soneran antoi ruåtsalaisille.
Enste pantiin se Relander ajamaan sonera konkurssiin.
Paavon kaveri ei saanut polttaa persettään niinpä keksittiin "myydään se ruåtsalaisille.
Swedut ei menneet lankaan ja sanoivat etteivät koske tikullakaan.
Paavo keksi " saatte kolme miljardia kaupanpäälle" no nyt pitkin hampain kelpasi.
Vielä vuosi ennen soneran konkurssia verkoston rakentaminen oli kovassa vauhdissa Joroisissakin.
Nyt ruotsalaiset eivät millään hinnalla paranna tietoliikennettä tai kehitä verkkoja.
Tämäkin viesti lähtee 256 kB, ( 0,25 megaa) nimellisnopeudella narskuttamaan kohti serveriä.
Kunnanjohtaja Hotarinenkaan ei ole ottanut mitään kantaa useisiin yhteydenottoihin vaikka yrityksemme elinehto olisivat luotettavasti toimivat riittävän nopeat tietoliikenne yhteydet.
Ei edes rahalla saa nopeampaa yhteyttä vaikka keskukselle on matkaa alle 500 metriä.
Patruunan kasvihuoneelle vedetään varmaan kunnan laskuun oma kuuma linja.
Kasvinkylälleni sentään vedetään 100 M valokuidut kohtuullisella pikkurahalla.
Vaikka ellei Mooses olisi sitäkin asiaa sössinyt saisi sen tekniikan kehituksen tuloksena ilman eri maksua.
Kuten eräs joroislainen totesi asioita ei saa muuttumaan kuin väkivalloin
Kyllä minä mieleni niin pahoitin kun paavo lipponen
Tauno Pesonen
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958