tuskin tää psoria on vai onko ? siis käden päälly puolelle on ilmaantunut vaaleaa ihottuman näköistä, niin kuin iho kuivuis ja hilseilis pois. mutta tää on valkosta eikös psori oo aina punasta ? oon yrittänyt rasvata ja öljytä, mutta mikään ei auta. nyt se on alkanut levitä ranteeseen sekä sisä - että ulkopuolelle. sekä sormien väleihin. siis oisko ehdotuksia mitä kantsis kokeilla, oon rasvannut sheavoilla, essexin lotionilla ja ihan öljyllä.
ihottumaa käsissä, mutta
primarynurse
2
315
Vastaukset
- Potku
Jos se valkoinen kuori lähtee pois ja jää jäljelle punanen pehmeä kohouma niin psori. Saunan jälkeen kutiaa.
- Anonyymi
Kannettataan käsissä kauppa ostoksia, tramatologi puhe puhelut, mustalaiset, romaanit, ei kirjat.
He ovat aloittaneet Merja Liikanen liiketalouden koulutusohjelma, markkinointi, talous- kulkemiset kodeissa tippuu käsistä toisten lattialle kapparavara.
Nyt kulkevat käsissä tavarat kävelyt portaiden todennäköisesti ajaleltu reitti, ei automaattinen ajattelu vapaa ajattelu terveydenhuollon Eveliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960