kun tarvitsee rauhoittavia lääkkeitä mielensä rauhoittamiseen mutta ei halua nukuttavaa oloa niin onko hyötyä/haittaa jos ottaa lääkkeet energiajuoman tai vaikka kofitabsin kanssa?
Rauhoittavat ja kofeiini?
enneniloinen
43534
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Sitä enemmän tarvitset rauhoittavia mitä enemmän juot kofeiinipitoisia aineita. En missään nimessä suosittele.
Jos kehosi ei tunnu tottuvan lääkkeeseen ja se tuppaa vaan väsyttämään, niin kannattaa tiedustella lääkäriltä lääkkeen vaihtoa toiseen valmisteeseen. Joo, ei kofeiinia!
Ei missään nimessä kannata juoda kofeiinia sisältäviä juomia rauhottavien kanssa! (Ja kuulemma tupakointiakin kannattaa välttää?) Itselläni ainakin katoaa bentsojen vaikutus kokonaan jos juon vaikka kupin kahvia ja tällöin koko lääke menee hukkaan ja on hetken päästä otettava lisää.
Ei kofeiinia rauhoittavien kanssa! (olen myös kuullut että tupakointia kannattaa välttää?) Itsellä ainakin katoaa bentsojen vaikutus kokonaan jos juon vaikka kupin kahvia ja tällöin koko lääke menee hukkaan ja on hetken päästä otettava lisää.