Hei. Olen keski-ikäinen nainen, erosta jo monta vuotta. Yksin aioin olla loppuelämän, mutta nyt olen miettinyt, että kyllä elämäntoverikin olisi ihan muavaa seuraa.
Olen vaaleahko, taiteellinen, emppis nainen. Katsotko hieman minunkin tulevaisuutta?
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
- Keskiyö
Hei
sinusta minulle tulee mieleen Auroora.... olisiko se laiva vai jokin mereen liittyvä? vaiko aurora borealis.... vai miten niitä revontulia kutsuttiin?
olet itsenäinen ja värikäs, elämääkokenut matkalainen. minua naurattaa tuo sinun toteamuksesi, että elämäntoverikin olisi ihan mukavaa seuraa.
no ainakaan sinä et ole mikään mustasukkainen viettelijätär etkä syöjätärkään!
ottajia sinulla olisi vaikka kuinka paljon, itse olet valinnut tämän elämismuodon.sinä pidät tauluista ja veistoksista, mitä "vahvempi" teos, sitä parempi. käyt mielelläsi näyttelyissä. joskus eksyt kirkkoonkin.
toinen taiteellinen tallaaja voisi olla hyvä "match" sinulle. miehellä on pieni poninhäntä ja silmälasit, oma ateliee ja kahvipannu kuumana. mies voisi olla vaikka valokuvaaja, tai ainakin valokuvien kanssa tekemisissä.
sinä hieman vierastat tätä miestä, koska haluaisit komeamman "uroksen", joka vie sinua teatteriin ja muihin hyviin paikkoihin.
mies on ehkä sinua vanhempi, sekin outo asia sinulle.
mutta teillä voisi olla julmetun hauskaa, syvällistä, valvottuja öitä ja parempi maailma..... jos sinä uskallat heittäytyä mukaan satuun!
älä ota niin vakavasti, hellitä kriteereitäsi, harmahtavissa hiuksissa voi asua nuoren pojan sielu....- Aurinko*
:)) niinpä, empä olisi nyt yksin, jos olisin tajunnut aikanaan olla mustasukkainen, olisin ottanut omani pois vaikka toisen alta..näin on hyvä, aika aikansa kutakin.
Oikeassa olet, ei oikein ponnarimiehet miellytä silmää, mutta valokuvaus sopisi hyvin, harrastan sitä itsekkin. Aika näyttää sitten.
Kiitos, oikein mukavaa kesän jatkoa sinulle sinne jonnekin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324