RUNON PUNON, käsittelen siinä rakkautta ja väestöpolitiikkaa
On jano, juon olutta ja limpsaa,
mulkkuin seisoo,
mielein tekee pimpsaa.
Sutturalle mä lemmestä kuiskutan,
sitten spermat toosaansa ruiskutan.
On ämmä sen jälkeen tiineenä,
pentu syntyy yhdeksän kuukauden viiveellä.
Kun pentu syntyy, on riemua isällä,
elän herroiksi lapsilisällä!
Ostan konjakkia, olutta ja limpsaa,
sitten mieli tekee lisää pimpsaa!
Terveisin Kaleb
-hoitoonohjauspotilas, kohta nobelisti
RAKKAUTTA JA VÄESTÖPOLITIIKKAA
3
118
Vastaukset
- niin kaihoisa oon
Arvoisa Herra Kaleb!
Haluaisin olla yhtä hyvä Runoilija kuin Te olette, mutta kun olen työtön eikä minulla ole rahaa kunnon safkaan, niin ei runosuonikaan pääse sykkimään.
En ole moneen päivään syönyt munnoo ja antsuuvista, ainoastaan kuivaa leipää, suolasilakkaa ja turnipsia.
Pääsisinkö minäkin sinne Nuivanniemeen, siellä minustakin varmasti tulisi hyvä runoilija.
Omasta mielstäni minulla on eittämättömi lahjoja, vai mitä mieltä Te olette seuraavasta näytteestä:
Ma asemalla katson junaa,
nyt paikall' saapuu ämmä,
hälle näytän munaa.
Koskas akka asemalla hilluu,
varmaan antaa hän mulle pillluu.
Mut muija junalle hän juoksee,
en siis pääse rakkaani mä luokse.
Ny syömmein täyttää suuren suuri suru,
miss' on mun kultain, missä on mun muru? - kriitikko krii.
Hyviä runoja, niissä tavoitetaan tiivistetyssä muodossa elämän olennaisin olennaisuus.
Sanoisinpa: eksistentialismia parhaimmillaan! - joulun.odotusta
hei vaan! joulu taas on kohta meillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2653977
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1452813Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta162302Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3642078Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2281964- 571558
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491476Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan791211- 1031197
- 1111170