Kyselisin siis, että olisiko kellään kokemuksia metalax peräpuikoista? Itse ostin nyt 10mg peräpuikkoja ja haluan kaiken syömäni ulos, siis sulamattomat myös.
Eli riittääkö tuohon 2 peräpuikkoa vai pitäskö vetää useampi?
Kiitoksia hirveesti jos joku asiasta tietävä viitsisi jelppiä meikää!
Millaisia annoksia melatax 10mg
2
279
Vastaukset
- laksakoukussaitsekin
Et sä sillä mitään sulamattomia ulos saa. Siinä vaiheessa kun peräpäästäsi tulee pskaa, niin (ilman ruoansulatushäiriöitä) kalorit ovat jo imeytyneet. Siksi niillä laksoilla ei saakaan oikeaa painoa pois, vaan nesteet lähtee pelkästään.
- no ei saanu ei :(
Juu, en noilla peräpuikolla saanutkaan sulamattomana mitään ulos, ikävä kyllä. :( Puolitoista vuotta sitten mulla oli tapana vetää ahmimisten jälkeen kokonainen pullo Levolaccia kerralla ja silloin tulikin tavaraa ulos ihan kiitettävästi myös sulamattomana! Siinä saikin istua wc-pöntöllä ämpäri kädessä, sillä oksennustakin lensi reippaasti ihan itsestään. Kivut oli kyllä sitten noitten sessioitten jälkeen ihan helvetilliset, että en suosittele kokeilemaan. Jopa ambulanssinkin soittoa mietin ihan tosissani, kun tuo ekaa kertaa oli tullut tehtyä, meinaan hetken ihan oikeasti pelkäsin, että se on menoa nyt. Mutta onneks ei ollu ja enää en tota kyllä aijo tehä ikinä!!! Se Levolac on niin hirvittävän makustaki, että pelkkä ajatuskin siitä vielä tänäkin päivänä oksettaa ja kylmän värisyttää.
Tein muuten ton Levolac jutun peräti neljä kertaa, mutta neljännellä kerralla se ei enää toiminutkaan niin tehokkaasti ja kärsinkin sitten vaan ihan hirveistä kivuista ja pitkästä ummetuksesta..Ei oo kyllä mitään herkkua tää bulimia..Mutta onneks ei mulla enää sentäs semmosta oo ku tollon puoltoista vuotta sitte oli! :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418