Minulla on jo vuosia ollut Welhon toimittamat Canal total maksulliset tv-kanavapalvelut elokuvineen sekä urheiluohjelmineen. Olen aina kesän ajaksi keskeyttänyt em. kanavien tilaamisen ja aloittanut uudelleen syksyn lähestyessä. Nyt hämmästyin kun kävin Dna:n sivuilla. Kun ko. kanavat siirtyivät Dna:lle hintakin ko. kanavapaketista oli noussut 31,81 eurosta/kk 40,23euroon/kk eli hurja on hinnannousu! Vuosi sittten irtisanoin taloutemme kolme Dnan puhelinliittymää erilaisten ongelmien ja hinnoittelun takia. Ja nyt Dna pelaa itsensä ulos myös taloutemme tv-kanavien tarjoajana. Onko muilla vastaavia kokemuksia muista Welhon/dnan tv-kanavien hinnoitteluista?
Dnan tv palvelujen hinnat
1
71
Vastaukset
- kiukkiskin
"...irtisanoin taloutemme kolme Dnan puhelinliittymää erilaisten ongelmien ja hinnoittelun takia...."
Kuulostaapa tutulta:)) Ihan samasta syystä vaihtui dna toiseen operaattoriin.
Minulla oli Mix-paketti tilauksessa.
Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."
Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.
Marraskuussa loppuu kaikki welho/dna tilaukset.
Samat palvelut saa halvemmallakin. Esim. 100 megainen netti 6 sporttikanavaa n.60 euroa/kk.
Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389