Olen ihastunut erääseen varattuun tyttöön. Tiedän että hän on kiinnostunut minusta mutta minusta tuntuu, että hän yrittää estää itseään ihastumasta pahemmin minuun koska hän ei halua tuhota suhdettaan. Onko mitään tehtävissä? Olisiko mitään järkeä avautua tunteistani hänelle?
Ihastunut varattuun - mitään tehtävissä?
11
597
Vastaukset
- Taustalta joku vain..
Kerro tuo sama hänelle niin sitten tiedät tilanteen oikean laidan.
- eräs tyttö
Avaudu tunteistasi...
- tohtori fill
ihastuminen on vaan ihastuminen. Niitä on paljon ja niitä tulee ja menee. Aina kadulla törmää ihmisiin joka olisi ehkä se oikoa jne..
- sentimental
No ihastuminen oli ehkä väärä termi käyttää. Tiedän mitä ihastuminen on ja tämä on jotain muuta, siksi kirjoitinkin. Itse asiassa olen pikemminkin kiinnostunut hänestä kuin ihastunut. Mutta en ole (vain) kiinnostunut häneen hänen ulkonäkönsä takia vaan nimenomaan hänen persoonaansa. Tiedän että tämä kuulostaa naivilta mutta minusta hän voisi olla juurikin se oikea. Tuntuu siltä kuin hän olisi se ihminen jonka olen aina halunnut mutta en ole vain tiennyt sitä. Tuntuu silti että hän on juuri se kenet tarvitsisin ja minä kenet hän tarvitsisi. Hän ei täytä ajatuksiani tai tule uniini (ainakaan vielä, on hyvin mahdollista että ihastun häneen vielä ''perinteiselläkin'' tavalla), eikä minulla ole mitään ihastumisen fyysisiä oireita, haluaisin vain nähdä hänet ja tutustua häneen paremmin. Mitään tämän tapaistakaan en ole kokenut edellisissä ihastuksissani. Tämän vuoksi haluaisin tehdä asialle jotain, mutta en tiedä mitä. En halua luopua unelmasta tulevaisuudesta tämän tytön kanssa.
- vuokko koivuneva-matikkainen
Joskus elämä voi ahd*staa silloin kun ihastuu tulisesti ja tietää että järki ja tunteet kuuluu mennä marssijärjestyksessä järki ja tunteet. Järki edessä ja tunteet perässä. Joskus perä jää vauhdista kokonaan ja järki ei jouda odottamaan. Tämä on sallittua ja yleistäkin nykyisin mutta toisin päin voi noutaja olla nopea. Jos järkeä ei taas ole oikein siunatunut elämässä itselleen, niin silloin täällä luk....... Zzz..
- Jokutietää
Ehdota tapaamista, tyttö varmasti haluaisi sitä paljon itsekin. Ehkä hän ei ole onnellinen nykyisessä suhteessaan vaan haaveilee sinusta. Ei kiinnostusta muuten näytettäisi.
- sentimental
''Ehkä hän ei ole onnellinen nykyisessä suhteessaan vaan haaveilee sinusta. Ei kiinnostusta muuten näytettäisi.'' Aivan, mutta sitä juuri yritinkin sanoa että hän ikään kuin yrittää peittää kiinnostumisensa minua kohtaan, viitaten siihen että hän ei halua mitään meidän välille. Tosin, voihan se tarkoittaa jotain muutakin tai sitten minä vain kuvittelen koko jutun :) Mutta joo kyllä olen nyt tullut siihen tulokseen että aion puhua asiasta tytölle joka tapauksessa, katsotaan miten käy.
- p. soiroharju
Hyvä!!! Näytöt annettu. Eiku kimppuun vaan.
- h5j5h6j
Minä ainakin naisena haluaisin tietää jos joku olisi kiinnostut.
- P. Soironharju
Väärin!! Oletko nukkunut ollenkaan? Alan olla huolissani sinusta.
- muija...
puspus nusnus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872