Tota tota...
mikähän siinä on että kun kuulen sanat ruby on rails niin tulee joillekin vammaisille tarkoitettu kieli.. Siis sen kielen syntaksikin muistuttaa oksennusta...
miksi vääntää ennemmin sellaiselle vammaiskielelle kuin php:lle tai .NET:ille
onko muilla samaa jutttua et tällainen työpaikka ilmoituksissa muodissa oleva sana oksettaa..?
Ryby on rails - kieli vammaisille?
4
271
Vastaukset
- k0d3r
Olen kyllä ihan samaa mieltä. Mielenkiinto Rubyä kohtaan 0. No, makunsa kullakin ja toteustapojahan on aina monia. Ehkä se sitten joissakin yhteyksissä on parempi. Itse en aio koskea pitkällä tikullakaan.
- kfdfldlkg
Jos ei Ruby, niin mikä kieli sitten? Olisiko Python se joka antaa vastauksen kaikkeen?
Jos joku haluaa ihan varmuuden vuoksi opetella yhtä ohjelmointikieltä, ihan vaikkapa vain siksi että siitä osaamisesta voisi olla apua työllistymiseen, niin mitä kieltä tulisi alkaa opetella?
C plussilla tai ilman on liian mutkikas ja aikaavievä,
Java kärsii samoista vioista, tosin ei niin paljon,
Sitten on kaikenmailman Smalltalkit ja Lipsit jne, vaan käyttääkö niitä enää kukaan?
Pascal johdannaiset, Delphit sun muut, mihin niitä enää käytetään?
Python, olisiko se kuitenkin, sen syntaksi on viilatun moderni, siitä puuttuu C:n ikiaikainen 8-bittisistä koneista periytyvä outous ja mutkikkuus, vaan silti? - jee-jee javaEE
Javalla työllistyt parhaiten Suomessa, siis Java EE:llä. Sitä on kuitenkin suht vaikea ihan vaan harrastuspohjalta vääntää ja opetella, mutta mikäs siinä jos jaksamista ja intoa löytyy. Toinen hyvin työllistävä on .NET (C#).
- ei oo
Joo, en ole missään törmännyt ko kieltä käytettävän. nörttijuttuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536