Mikä vikana kun kone pätkii?? Kaasari avattu ja putsattu 4 kertaa viikon sisällä. Tulpat vaihdettu. Vika alkoi niin, että sammui kuin leikaten. Nyt käy mutta tehot hävinnyt ja kuulostaa kuin toinen pytyistä olisi pimeänä. Olisiko kenelläkään neuvoja ko. probleemaan? Bensa on 98.
Yamaha 6 hv pätkii!?
5
298
Vastaukset
- oiskohan v aan
johto poikki magneeton ja puolan väliltä
- mikki.1
Tiedätkö minkä värinen johto se on? Se tuskin on pikaliittimellä? Vai? Kun en oo pariinkymmeneem vuoteen näitten perämoottoreiden kanssa pelannut taidot ruostunut. Kiitos vastauksista!
- konk ka
vai oisko konkka menny?
- voivoi7777
Voit testata jos moottori käy yhdellä sylinterillä näin= kun kone käy vedät yhden sytytystulpan hatun pois jos moottori sammuu heti käy yhdellä sylinterillä huom (heti)
- mikki.1
kiitos vinkeistä,taistelin sen kaasarin kannsa niin pitkään että siihen tuli halkeama. Paikkasin sen kem.metallilla. Saa nähä kauanko se taas toimii... Mä olen kelannut oisiko näissä uusissa 98 bensoissa enemmän etanoolii kun tuntuu kun olen jutellu parin kaverin kanssa ja niillä kans alkanut pätkii pikku koneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3585823- 785244
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523689
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky483135- 432259
- 492195