F.E.A.R. 3 ja PS3:n surkeat grafiikat!

HuhHuhhhh

Miksi taas jälleen kerran PS3 on se heikoin lenkki? Ei niin ei. Jo pelkästään putkipelit aiheuttaa PS3:lle sellaista rasitusta, että joudutaan grafiikoita karsimaan.

Miksei PS3 versiossa ole lainkaan varjoja? Ja valaistus kusee jälleen kerran. Miksi PS3 peleissä kuva on aina jotenkin "ylivalottunut" tai vastaavaa? Huh huhh sanon minä. PS3 on hyvä multimedialaite, mutta pelikoneena? Noh enpä sano tähän enempää.

Tässä linkki vertailuun:
http://www.lensoftruth.com/head2head-f-e-a-r-3-screenshot-comparison/

Ja jälleen kerran tulos on tämä:
1. PC
2. Xbox 360
3. PS3

11

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PasiViheraho

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä.

• 855585

jaa onko tolla nyt muka jotain väliä? taas näitä hc pelaajia jotka haluaa huippu kuvan laadun jonku 1080p ja super duper valaistukset. itse ainakin pärjään vähemmällä.

• HuhHuhhhh

Kyllä sillä on väliä sillä koko tunnelma kusee, jos varjot puuttuu ja valaistus on kuin päivällä. Tokihan COD Jonnet ei siitä välitä kunhan pääsee räiskimään.

Joten kyllä. Tosipelaajille sillä on väliä.

• Pekka-

ite pystyn pelaamaan FEARia, Condemnedia, Dead Nationia ja yms. muita pelejä ihan hyvin ps3:lla ja valaistus on hyvä. jos sulle on noin tarkkaa että tänne pitää tulla ruikuttamaan niin osta se helvetin boksi sitten. vttu ketään kiinnosta!

• kaateeliset xbox omi

Täälä ne xbox360 pojut käy kirjoittelemassa kun heidän omilla sivuilla on harvoin käviöitä.

• AloittajaHuhHuhh

Vois vähempää kiinnostaa mikään Matolaatikko. Kyllä huomaa, että GayStation pojut elävät jossain kummallisessa psykoosissa.

PC Forever

• jaahasss

matolaatikko, gaystation perus pikku teinin sanoja...

• enpä oo ennen älynny
        jaahasss kirjoitti:

matolaatikko, gaystation perus pikku teinin sanoja...

vittu mikä sherlock holmes.

• jja paskat

PS3 on paras laho pää

• 7894+55

oten ole hyvä voisitko lopettaa tuon katkeran paskanpuhumisen? eihän se meidän vika ole että et ole tyytyväinen kumpaakaan konsoliin =) odota kun tulee Peli PC niin sitten olet varmasti tyytyväinen =D La Noire tulee ainaskin pc syssyllä taidat olla vaan säälittävä ja reppana trolli, jolla on huonosti kotiasiat....
      ainahan voit mennä Kuraattorille itkemään kun on vaikeaa kotona ja Isäsi lyö Äitiäsi LOL =)

• ReCyko

Olisiko p*ska peli kyseessä alunperinkin ja sitä nyt sitten kaikki olevinaan testailee alustojen HD juttuna??? Seinä vertailussa ilmeisemmin seinien lisäksi toimistot jne jne jne...voi vid!

Konsoli kykenee oikeasti pyörittämään HD tason juttuja kunhan tekijät sen niin tekevät!

Nolo peli kuitenkin alkaa vid konsolin tasosta jolla osaa tai arpaa tekeleeseen mitenkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe