Hei!
Osaako joku kertoa mistähän tälläinen mahtaa johtua, kun minulta tuli verta emättimestä ja kyseessä ei ole menkat? Olin siis eilen yhdynnässä, ja yhdynnän aikana ei tullut mitään, vaan ainoastaan tänään huomasin paperiin pyyhkiessäni verta paperissa tai sellaisen " klimpin ". Olen 20v, ja synnyttänyt 6kk sitten. Aloitin vasta ensimmäistä kertaa hormonaalisen ehkäisyn, e-pillerit. Pillereitä olen nyt käyttänyt 4kk, ja välivuotoa oli ainoastaan 2 liuskan aikana. Alavatsassa olen tuntenut pientä "juilimista", mutten mitään kipeää.
Pelkään kamalasti, että minulla on kohdunkaulansyöpä :/ Mutta voisiko tämä olla jotain muuta? Gynellä kävin viimeksi n. 3kk sitten jälkitarkastuksessa.
Help! Auttakaa joku!
Pelokasss
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536