Eli verentesti näytti 1,4. Oli eka kerta kun ajoin kännissä. Nyt on väliaikainen ajokielto, mutta paljonko tulee? Ja kuinka iso sakko? Minua ei saatu kiinni autossa, vaan mä menin kotiin (ajoin kuitenkin). Tapahtuneen jälkeen mä menin kotiin ja join vielä kolme kaljaa, vaikuttaako ne asiat tulokseen? Nopeat vastaukset kelpais!
Törkeä rattijuopumus
1
347
Vastaukset
- 5
Joo
Kun rattijuoppoa ei saada kiinni ajosta, ja kun rattijuoppo väittää nauttineensa alkoholia myös ajon jälkeen, niin rattijuoppo viedään verikokeeseen ja laboratoriossa tehdään myöhemmin taaksepäinlakenta, eli siinä selviää, kuinka paljon alkoholia oli veressä ajon aikana.
Ilmeisesti tuo 1,4 promillea oli juuri sen taaksepäinlaskennan tulos, koska laboratorio ilmoittaa lopullisena tuloksena poliisille sen.
Lain mukaan törkeästä rattijuopumuksesta tuomitaan vähintään 60 päiväsakkoon, tai enintään kaksi vuotta vankeutta.
Valistunut arvaus on, että tuomioksi tulee 3-4 kuukautta ehdollista vankeutta ja oheissakko.
Lisäksi ajo-oikeus menee 5-6 kuukaudeksi. Jos ajokortti on ns. lyhytaikainen, niin inssiajo uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780