sellasta kyselisin, että vaikka olen alaikäinen onko pakko ottaa huoltaja mukaan vuokra-asunnon näyttöön?
Voinko ITSE alaikäisenä täyttää kämpän haku lomakkeen?
kiitos!
ALA-IKÄISENÄ NÄYTTÖÖN
7
209
Vastaukset
- näin on
Ei näytössä ole tietenkään tarvi täysi ikäinen olla vuokrasopimusta ei varmasti kukaan tee alaikäisen kanssa.
- Voit, mutta..
"Voinko ITSE alaikäisenä täyttää kämpän haku lomakkeen?"
Tietysti voit. Tuohan ei ole vielä sopimus.
Mutta miten vuokranantaja suhtautuu tuohon hakemukseen, on täysin arvailujen varassa. Luultavasti laittaa mappi Ö:hön, eli roskiin. Niitä täysi-ikäisiä hakijoitakin luultavasti on ihan jonoksi asti. Eikä vuokranantaja viitsi ruveta vanhempiesi kautta asioita selvittelemään.
Vuokrasopimusta et tietenkkän voi alaikäisenä tehdä.- m,lnbcgk111
Vuokrasopimuksen voi tehdä alaikäisenä, siihen tarvitaan vain vanhempien (edunvalvojan) suostumus.
- vuokraneiti
Et tarvitse näyttöön/hakulomakkeen täyttämisen vanhempiasi,mutta vuokrasopimuksen tekoon kyllä. Parannat mahdollisuuksiasi huomattavasti jos vanhempasi ovat mukana näytöllä. Itse vuokranantajan pidän tätä plussana jos vanhempi on ollut mukana,vaikka omilla näytöilläni on käynyt täysi-ikäisiä (mutta nuoria kumminkin).
- entiedä?
Kuka on alaikäinen, alle 16 vai alle 18v ?
- Alle 18
Alaikäinen on alle 18-vuotias.
- hahahahaha
Jos et edes tiedä mitä tarkoittaa käsite ' alaikäinen ', ni asu vaan vielä vanhempiesi kanssa, kunnes tiedät tuollaisten itsestäänselvien sanojen merkityksen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740