En oikein ole varma mihin keskusteluun tämä oma asiani kuuluisi, mutta lopulta päätin lätkäistä sen tänne.
OLen kolmekymppinen mies ja jotenkin tuntuu että olen hukassa, etten tunne itseäni enää yhtään tai että elän tavallaan maskin takana. Niinkuin pelle jolla on hauskaksi maalattu naama mutta sisällä hän on tosi surullinen.
Olen kaveripiirissä todella pidetty heppu, hauska, sellainen johon voi aina luottaa ja jolta saa apua tarvittaessa. Itse en pidä itseäni ulkoisesti niin erikoisena, nuorena olin ujo eikä tytöt koskaan minusta piitanneet. Nyt kuitenkin pitkä urheilu ja aika on kai tehnyt minusta aika ok näköisen miehen, ainakin kuulen sitä paljon naisten suusta. Ja kun minua pidetään sellaisena naisten kaatajana, hauskana seuramiehenä joka varmasti elää jokamiehen unelma sinkkuelämää. Mutta itse en tunne niin, enkä haluakkaan olla sellainen. Haluaisin vain perheen ja eläänormaalia rauhallista arkea. Ja mitä naisiin tulee niin olen edelleen TODELLA ujo ja epävarma naisten kanssa, siis naisten joista olisin itse kiinnostunut. Esim kavereiden tyttöystävien kanssa tulen todella hyvin juttuun. Minulla on kaksi todella pahasti pieleen mennyttä suhdetta joista varmasti on jäänyt arpia. Ahdistaa kun tuntuu että en mä ikinä voi saada mitään parisuhdetta saati perhettä aikaan kun olen niin helvetin epävarma jännittäjä että suhde kaatuisi jo lähtötelineisiin. Ja mitä siihen seksiin tulee niin siinä olen ollu jo vuosia tosi epävarma myös, nyt on mennyt noin puoltosita vuotta selibaatissa. En mä edes niin kiinnostu mistään yhdenillan jutuista,mut miten se homma vois ikinä lähteä jos jo heti on sängyssä vaikeaa.
ja kun sitä alkaa kelailemaan että ehkä tää oli siten tässä, kai yksinkin voi elää. Kun ei mulla ole mitään mitä voisin naisille tarjota. Ne kun haluaa itsevarmoja ja menestyviä miehiä. Mä taas en voi rahoilla leveillä mutta luotettavan ja turvallisen kodin voin antaa. Ehkä se vaan on harhaa, sellanen onnellinen perhe.
En tiedä mitä pitäisi tehdä
1
196
Vastaukset
- soft.values
Kun mietit onko sillä toisella ihmisellä (tässä tapauksessa naisella) jotakin erikoista tarjota sinulle niin huomaat että epävarmuutta on molemmilla osapuolilla.
Tapana on että mies tekee aloitteen (ja kosinta on miesten homma), joten se että tartut puhelimeen jne. antaa sinusta itsevarmemman kuvan kuin itse luulet.
Läheskään kaikki naiset eivät ole sellaisia jotka saavat päivittäin mielenkiintoisia (sitovia) ehdotuksia menestyviltä miehiltä - ihan kuten vain pieni osa miehistä on niitä menestyjiä. Useimmat ovat taviksia, mutta haastetta riittää koska ei ihan kenen tahansa kanssa halua edes kaveriksi eri elintapojen ja arvojen vuoksi (esim. yhdistelmä persu-vihreä tai kok-vasemmisto ei luultavimmin toimi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847