Niin seksikkään ruskeita silmiä en muista nähneeni. Ja sinä, sä olit vain tappamassa aikaa.. sä olit niin tuttu. Cause if it's you...
Mä en oo niin kovin runollinen. Even though you don't want to know.
Pas... Ja mä tyhmä jatkan samaa.
sinähän se olit
5
562
Vastaukset
- olinko ja olitko
Silmäni eivät ole enää ruskeat, mut vastaan kuitenkin.
En ole tappanut aikaa, enkä ole runollinen.
Yksi ystäväni on, siis runoltaja ja hemmetin hyvä ,vaikkei sitä itse usko.
Hassua, että hän tartuttaa sitä minuun samalla tapaa,kuin murteet tarttuu kuulijaan.En opi sitä koskaan, mut häl on sellanen vaikutus.
Sitä tapahtuu vaan sanojen kohdatessa, ei muuten.
Luultavasti ei nähdä enää ja siihen on mutkikkaat syynsä.
Paatti saattaisi kallistua liikaa ja upota, siinä vaiheessa ainakin, kun pitäisi nousta kuivalle maalle takaisin. Tai sit se uppois pelkästään hullusta miehistöstä johtuen :)
Tyhmyys - vai oliko se hulluus senkun tiivistyy..näin iän mukaa - youandme?
vain sinä ja minä..mutta missä olimme? Olin todellakin tappamassa aikaa ja muistan katseesi..ps.. silmäni eivät ole täysin ruskeat, mutta kiva tietää että olivat seksikkäät ;)
- youandme?
Kerro hieman lisää, kuulostat tutulle sinäkin.. Olitko vieraalla paikkakunnalla?
- youandme?
taas palaan tänne odottaen vastaustasi ;)
- kadotetut te
nyt kiinnostaa mihin katosi alkuperäinen kirjoittelija.. Nainen on jo vastaillut ja taisi hänkin kadota.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525