Luotettava ja asiallinen mies tai nainen. Pitää olla aikaisempaa kokemusta, koska aasiantyttö on kokematon, mutta hyväkuntoinen hiihtäjä/lentopallotyttö.
Mistäköhän löytyisi?
30 v aasiantytölle vaellusseuraa Lappiin kesällä 2011?
Pari kolme päivää..
2
388
Vastaukset
- hectori
eikö muka ole tunkua, mä lähtisin heti, mut se kokemus puuttuu pohjosen osalta.. itse vois lähtee vaik käsivarteen ja tehä päiväreissuja aluks, kattoo et miten homma sujuu ja millasilla varusteilla pärjää.. kolme päivää jos putkeen sompaa, ni vaatii jo suunnittelua, kartat, välietapit, ruoat ym..
- sitruunamehu
30v pariskunnan kans pääsee mukaan jos haluaa.
Ollaan lähdössä kilpisjärvelle 5.8 ja vaelletaan haltille.
Reissu kestää viikon.
Sposti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184