No en vahdi rosvoja, joskus herään aamupostin jakajaan ja sillä tavalla unesta.
Heräsin ja menin tupakalle, katsoin että joku häärää naapurin auton luona taskulampun kanssa.
Kävelin hiljaa sen taakse ja katsoin että mitä tapahtuu?
Ei ollut rosvo vaan oli itse naapurin isäntä korjaamassa autoaan yöllä, akussa joku vika, joo se naurahti että ajattelit että joku rosvo on asialla varmaan.
Kerran oli hyvä tapaus, rosvojen vahtimisessa.
akunvaihtoyöllä
1
58
Vastaukset
- akunvaihtoyöllä
Isäntä ei ollut kai saanut nukuttua, niin meni korjaamaan autoa silloin.
Jotain kummaakin porukkaa on siellä kyllä pyörinyt, joku oli murtautunut sisälle erääseen taloon ja lyönyt toisen talon isäntää kirveen hamaralla päähän kun isäntä oli herännyt.... sellaista siellä.
Toinen isäntä tappoi itsensä ajaessa jotain kuormaa jonnekin 13-tiellä.
Oli varmaan vahinko tuo, mutta kuulin että oli jättänyt kaikki vuokrat maksamatta se..
Sen takiakin olin vähän varpaillaan että mitä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865