Vieläköhän nykyääntoimii yksityisiä perhepäivähoitajia?Olen vuosia sitten toiminut ko. ammatissa.Nyt kiinnostaisi aloittaa uudelleen.Mitenhän homman saisi alkuun,ja mitkä hoitotaksat ovat nykyään.
perhepäivähoidosta
8
85
Vastaukset
- _________..
Netistä löytyy runsaasti informaatiota "perhepäivähoitaja"-hakusanalla.
En itse tiedä asiasta, joten en asiaan ota enempää kantaa. "Vuokra-asuminen halpenee Suomessa"
Tuosta aloituksesta voit katsella tulevia liksoja.
Sit kannattaa laittaa lappu oveen: "Lapsia vuokrataan"
Voi kyllä olla että sossun vanhapiikatäditkin haluavat hankaloittaa asiaa.
Sinne on kyllä sun pakko soittaa.
Ja tarkista rikosrekisterisi.
H.- turpajouhetjoutavill
Veemäinen vastaus sinulta Hunksi asialliseen kysymykseen.
turpajouhetjoutavill kirjoitti:
Veemäinen vastaus sinulta Hunksi asialliseen kysymykseen.
Vai niin, mikähän siinä meni väärin?
Kaikki mainitsemani asiat löytyvät lehtien uutisista.
Siellä on kuvattu myös nuo esiin tulleet asenteetkin.
Otan syykseni sen että en selitellyt lehtiä vaan tiivistin aiheet.
Anteeksi siitä.
H.
Hunksi kirjoittaa kuin ihmiset olisivat ajatustenlukijoita.
En tiedä mitään Päivähoitajien asioista, mutta kunnalla on asioista vastaava henkilö, hän varmaan voisi kertoa.
Toivottavasti asiat selviää:)Olen täällä, useastikin, todennut että osa on nopeaälyistä porukkaa ja että kaikki eivät jaksa jaarituksia.
Mutta onhan tuo puutteeni.
Yritän muistaa.
H.hunksz kirjoitti:
Olen täällä, useastikin, todennut että osa on nopeaälyistä porukkaa ja että kaikki eivät jaksa jaarituksia.
Mutta onhan tuo puutteeni.
Yritän muistaa.
H.Tänäänkin katsoivat pitkään kassajonossa, aloin yllättäen nauramaan kun ymmärsin eilen lukemani vitsin. :\
- 1943
En tiedä nykytilannetta, mutta lapseni olivat kunnallisessa perhepäivähoidossa. Samassa paikassa kilometrin päässä kotoa eli tuuria oli. Arvostan perhepäivähoitajien työtä. Hoitajallani lapset olivat jo isoja, ihmettelen, miten hoitaja jaksaa, jos omia pieniä lapsia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760