Hotmailiin kirjautuminen hankalaa

enkö vain osaa?

Hankin muutama päivä sitten itselleni hotmail tilin, ja se toimi ihan moitteettomasti silloin. Nyt, kun yritän kirjautua sähköpostiini, se herjaa vaan koko ajan, että "sähköpostiosoite tai salasana on virheellinen".

Olen 120% varma, ettei salasanassa, tai tunnuksessani ole mitään väärin.

Onko samanlaisesta kokemuksia?
Hotmailiin olen laittanut palautetta ja yrittänyt tukikeskuksesta saada apua, mutta turhaan.

10

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • locks cap

ota capslock pois päältä kun kirjaudut sinne.

• enkö vain osaa?

Caps Lock on pois päältä.

• Jos olet yli satavarma, että kirjautuminen menee oikein, niin poista selaimesta kaikki tallennetut evästeet ja väliaikaistiedostot (cache) ja/tai kokeile toisella selaimella. Varmista, että selainasetuksissa evästeet myös hyväksytään.

• Olen nyt kirjautuneena hotmailiin ja näyttää toimivan. Oliko salasanasi kovin heikko? Hakkerit yrittävät jatkuvasti saada sähköpostitilejä itselleen.

• enkö vain osaa?

Tuo kävi itsellänikin mielessä, mutta uskoisin salasanan olevan tarpeeksi vahva.

Oleellisen seikan unohdin tyystin mainita, tämä on jo toinen kerta, kun luomalleni tilille käy näin.

• enkö vain osaa? kirjoitti:

Tuo kävi itsellänikin mielessä, mutta uskoisin salasanan olevan tarpeeksi vahva.

Oleellisen seikan unohdin tyystin mainita, tämä on jo toinen kerta, kun luomalleni tilille käy näin.

Ei osaa vastata kun ei ole itselle käynyt noin.
        Käytän hotmailia oikean sähköpostiohjelman kanssa joka muistaa kirjautumistietoni ja kirjautuu automaattisesti kun käynnistän sähköpostiohjelman.

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Parempi kuin selaimella meilailu.

• kyykjäävel

"Olen 120% varma, ettei salasanassa, tai tunnuksessani ole mitään väärin."

Mites niissä mitään väärää vois olla jos olet kerran tunnuksen luonut ja salasanan keksinyt. Olis aika erikoista jos luomassasi tunnuksessa ja salasanassa olis jotain väärin. Sen sijaan näpyttelysi on varmasti päin persettä.

• enkö vain osaa?

Pahoittelen epäonnistunutta sananvalintaa, kokeilen uudestaan:

Olen 120% varma, ettei salasanassa, tai tunnuksessani ole KIRJOITUSVIRHEITÄ.

• Pat Riot Action

USAn turvallisuusviranomaisilla ei ole tarpeeksi tietokoneaikaa ja/tai suomen kielenkääntäjiä

• arsk1

no moi kyllä on samanlaiset tuntemukset täälläkin,ja joka kerta vaatii salasanaa ja sähköposti os alkaa jo hermot meneen pitäis vissin vaihtaa joku muu operaattori.tv arska rovaniemeltä..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe