Eli jos oon 165cm ja painan nyt tasan 50kg, (oon 15w) jos tiputan vaikka 5kg, niin eihän se tarkota et mulle voitais epäillä mtn anoreksiaa? eihän viidenkilon tiputuksesta rintojen kasvu pyähdy? kun kaikki sanoo että ne jotk sairasti teininä anoreksiaa ne on nyt ihan lautoi, ja eihän ala kasvaa "turkkia"? ja jos alkaa läteeks se ittestään pois dietin jälkee?
Niin ja mikä tärkeintä, eihän syömishäiriö tuu jos tavote on vaa tiputtaa 5kiloo, jos sit lopettaa ihan oikeesti!
Jos vastaisitte kaikkii kysymyksiin oisitte tajuttoman ihania kun auttaisitte tätä pientä teini tyttöstä :)
-5kg...?
teinitytsyh
1
68
Vastaukset
- haistapaskäää
no mitä vittua oikeen kuvittelet.... Oot jo valmiiks 100 g alipainonen mitä nyt enään rupeet laihduttaan?
ja ei taida muutenkaan rintas kasvaa, viiden kilon tiputettuas oot vaan vielä enemmän lauta.
Nyt tiputettuani 15 kg mulla ei ole enään tissejä, persettä ja joku saatanan "turkki" on levinnyt mahaani.
Mielestäni et saisi laihdutta yhtään, jos sinulla ei kerran syömishäiriötä ole tai et tahdo sitä saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251