Uusi keksintö, hipaisukortti

Eilen tv-uutisissa esiteltiin hipaisukortti, jolla hipaisemalla maksupäätettä saa ostoksensa maksettua marketeissa ym.

Kassajonot lyhenevät ja kauppiaan tulot lisääntyvät.

Pienipalkkaisia kassaneitejä- ja rouvia ei ajattele kukaan. Tällaista sanotaan kehitykseksi. ************ palstakielellä.

13

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoi.

aiaiai tätämaailman pahuutta, on siellä opiskelijapoikiakin kassoilla.

• Tepposet

Mihin kiire?

Lyhyemmät työajat, kaikki toiminnot nopeutuneet, on vapaa-ajan ongelmia!
      Mihin itse kukin tarvitsee jonossa säästyvän ajan?

Monella eläkeläisellä on toki kiire hedelmäpeleille mutta eivät nekään pakoon juokse!

Kilpailu pitänee huolen ( ? ) mitättömien kustannussäästöjen hiipimisestä hintoihin?
      Tuskin kukaan huomaa.

Varkaat riemuitsevat. Hipaisukortti = käteinen raha.
      Eipä ole väliä kenen kädessä hipaistaan.
      20€:n ostoraja tuntuu alhaiselta mutta ajatelkaa miten paljon silläkin ehtii tekemään kortin omistajalle vahinkoa!

• ullamirjami'

Aika menee kohta niin kireelliseksi ,että ei kerkiä vessassa käydä.

Onneksi ei tarvinnut koskaan olla siinä oravanpyörässä ,työnikin oli senverran tarllaa ,olis voinut mennä oikea ja vasen sekasin.

Mutta se tulee seuraavaksi ,että laitetaan sirukortti niskaan niinkuin minun koirallanikin on.,

• Oprahim Hode

Sim-kortti persiiseen niin siitä voi nähdä, mitä kumppani on harrastanut vieraiden kanssa.

• näinkin voisi käydä

Arveluttaa tuo hipaisukortti. Entäpä, jos jollakin on pieni lukulaite kassissa ja kulkee väkijoukossa "hipaisten" toisten laukkuja ja lompakkotaskuja. Siinä sitten tyhjenee monen päiväraja nollille yhdessä hujauksessa.

• Kari K.

Hipaisukortti on harhaanjohtava lempinimi lähimaksukortille, koska kortilla ei tarvitse koskettaa maksupäätettä. Lukuetäisyys on 4 cm.

Lähimaksukortti on todella kätevä ja nopea. Yleistyisi vain nopeasti Suomessa, muualla Euroopassa ja maailmalla lähimaksaminen on jo arkipäivää.

• *Kukkahame*

Hgin kaupungin busseissa on ollut jo kauan vastaava, sille kortille 'ladataan' R-kioskeissa määrätty summa.

Käyttö lukijan edessä se 'riipasee' siitä matkan hinnan.

• kätevöittäjä

Meillä bussikortin saa ladattua bussissa tai netissä ja matkan saa maksaa viemällä kortin lukijan lähelle sitä koskettamatta.

• 6-5

En tiedä mistä on kysymys koska Suomi on aina edellä maailman kehityksessä.

• 0987654

Suomi edelläkö, nyt et tiedä mistä kirjoitat?
        Suurissa myymälöissä ei ole enää kassoja eikä jonoja, kun asiakas hoitaa maksun itse, tama on nykypäivää.

• Tänään minulle posti toi uuden pankkikortin jossa on tämä hipaisumahdollisuus, se toimii alle 25 euron ostoksiin. Taitavat minun ostokset ollakin melkein kaikki sitä luokkaa paitsi bentsiini, siinä ne huitelee 5 - 7 kympissä ne kuitit. Miten bonus kirjautuu kun emäntä on niissä tarkkana, ku minullahan on rinnakkais - s - kortti hänen hyödyksi?

• Kari K.

Tällä hetkellä kun S-Etukortissa ei vielä ole lähimaksuominaisuutta, on sillä otettava ensin bonukset erikseen ennen kuin maksaa OP:n tai Nordean lähimaksukortilla. Jos nyt edes löytyisi sellaista paikkaa, jossa lähimaksaminen onnistuisi ja saisi bonusta...

• Kari K.
        Kari K. kirjoitti:

Tällä hetkellä kun S-Etukortissa ei vielä ole lähimaksuominaisuutta, on sillä otettava ensin bonukset erikseen ennen kuin maksaa OP:n tai Nordean lähimaksukortilla. Jos nyt edes löytyisi sellaista paikkaa, jossa lähimaksaminen onnistuisi ja saisi bonusta...

Coffee House Ässäkeskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7091
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4874
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4155
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3433
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      713
      2207
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      265
      1628
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1435
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1408
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1266
    Aihe