olen 3v lapsen yh äiti.
lapsen isä häipyis kuvioista heti kun sai tietää raskaudestani,eikä ole mitään yhteyttä pitänyt,sain tietää olevani raskaana niin myöhään ettei aborttia enää pystynyt tekemään.....
rakastan lastani,mutta en vain jaksa....minulla on todella rankka työ,välillä rakastan olla lapseni kanssa ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä,mutta liian usein tulee niitä hetkiä että en halua olla mikään äiti,haluan kulkea vapaasti enkä olla kahlittuna lapseen,lastani kohtaan olen aina kiltti,en huuda hänelle mistään ja halin häntä,mutta kyllä kai lapsi vaistoaa jos en oikeasti halua häntä...
raskaana ollessani mietin adoptiota,mutta halusin selvitä yksin,oma äitini ei puhuisi minulle ikinä mitään jos hylkäisin lapseni..eipä äidistäni ole mitään apuakaan ikinä...ei mulla ole ystäviäkään joille voisin antaa lapseni hoitoon että saisin omaa aikaa....
yöt vain itken,olen koko ajan yliväsynyt.
voisin kyllä vieläkin antaa lapseni pois,voisin elää niinkin että en näkisi enää ikinä lastani,mutta voisin kyllä välillä nähdäkin häntä...
mutta en tiedä mihin voisin tälläisestä puhua....neuvolassa en halua puhua,tää on niin pieni paikka että kaikki tietäs seuraavana päivänä ja en vois enää kulkee missään koska häpeäisin niin paljon,olen miettinykin muuttoa johonkin isompaan kaupunkiin...
tarvin apua mutta en uskalla pyytää...
5
338
Vastaukset
- hetty.
Voisiko lapsen viedä välillä päiväkotiin tai hoitopaikkaan, muutamaksi tunniksi, niin saat muutaman tunnin levätä. Lasta ei kannata antaa pois, myöhemmin katuisit. Lapsi tarvitsee omaa äitiä ja hän on syytön, koska lapsi ei voi valita vanhempiaan..
Maksaako mies elatusmaksuja jos ei niin voit ottaa yhteyttä soskun lasten valvojaan. Selitä äidillesi, että tarvitset välillä omaa aikaa jaksaaksesi ja haluat, että hän auttaisi sinua.
Ei kannata hävetä avun pyytämistä.
Neuvolasta voi kysyä, koska nimikin jo sanoo että sieltä saat neuvoja miten jaksat paremmin lapsen kanssa elää arkea. Voimia!..Älä lannistu. Hyvää jatkoa sinulle. - kaksin yksin
ota yhteyttä lastenvalvojaan ja kerro rehellisesti tilanteesi, mielestäni sinulla olisi mahdollisuus saada lapsi sijaisperheeseen, jossa hän kävisi 1-2 vkl/kk.
silloin sinulla olisi mahdollisuus "kuunnella" itseäsi ja saat siitä paljon voimia arkeen.
muista aina! hyvä äiti on se joka pystyy myös myöntämään heikot hetket!!
pienen paikkakunnan heikkouden tiedän, joissa yksityisasiat ovat kylän yhteisiä.. valitettavasti.. mutta pyydä sos.työn.tekijä vaikka kotiisi, tulee kyllä, etkä puhu kylällä kellekkään asiastasi, et edes vihjaa, jos juttu lähtee liikkeelle, niin tiedät kuka en tehnyt virkavirheen!! - STRAMAM
Olen pahoillani tilanteestasi, miehet voi olla kyl tosi kusipäitä, kun ne ei vaan välitä tai muuta paskaa..... :(
Muutto isommalle paikkakunnalle voisi olla tosi hyvä ratkaisu :))) Itte asun helsingissä ja suunnittelen taas muuttoa täältä pois. On niin pinnallinen paikka että......... - erkki25
masrntunut ja onneton voit vastata minulle haluaisin auttaa sinua kun luin kirjoituksesi ehken yhdessä löytäisimme ratkaisun olen 59 vuotias yksinäinen mies keski suomesta ter erkki kautto 41390 äijälä laita viestiä sähköposti osoitteeseni tai soita suoraan puh 0452069156 olen vaitiolo velvollinen mutta varminta on laittaa sähköpostia se köytyy tältä keskustelu linjalta älä jää yksin murheisi kanssa ter erkki .
- tyuijhnjiytg
share with you a very good website
http://www.goodoye.com/
love ★★★
http://www.goodoye.com/
very good web
lets go★★★
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768