hiukan sitä mielesi arkkua. Vaikka elämäntilanteesi ei mitään sallisikaan, niin olisin jo onnellinen nainen, jos kertoisit minun jotain merkinneen ja tunteita joskus olleen.
Kunpa raottaisit
12
282
Vastaukset
- Noh, jos
niin haluat... Totuushan on se, että olen edelleenkin ihastunut kaulaani myöten, eikä tämä tunne näköjään mene ikinä ohi. Nyt elämäntilanteenikin jo virallisestikin alkaisi sallimaan vaikka mitä. Totta puhuakseni ei se ennenkään ole ollut este, korkeintaan hidaste...:)
Joten meille on kaikki mahdollista tulevaisuudessa, kunhan vain otat yhteyttä toiveinesi ja unelminesi. Aletaan niitä sitten toteutella yhdessä, sen mitä muilta kiireiltämme ehditään!- Miksi ihmeessä
kirjoittaa tämmöistä täysin tuntemattomalle ihmiselle ? Eikö mikään ole sellaista mitä puhutaan vain oikean ihmisen kanssa ja jossain muualla kuin nettipalstalla
- Kaulaasi myöten
ihastunut kehen vaan palstojen naiseen ?! Lienet näitä pelleilijöitä !
- ap.
Kaulaasi myöten kirjoitti:
ihastunut kehen vaan palstojen naiseen ?! Lienet näitä pelleilijöitä !
Kannattaako näitä niin vakavasti ottaa? Itse en ainakaan usko näihin kirjoituksiin ellei tunniste ole sellainen, josta ei voi erehtyä. Tämä on tälläistä ajankulua, ajatuskuplia.
Mietin vain miksi tuo mies ei itse ota yhteyttä?
- raota itekin...
Koita nyt päättä ootko nainen vai mies. Olis paljon kivempi ehkä raottaakin sitä arkkua vähän...kun et vaihtaisi sukupuolta kuin Sukkaa...Merkkaathan sä vieläkin, en sulle muuten täällä kirjoittelisi. (Ei mua tänne kukaan pakota).
- Ei kannata ottaa vak
AP on trolli
- ¤
Jospa hän on käynyt läpi sukupuolenvaihtoleikkauksen, eikä hän tiedä nyt kumpi hän on mies, vai nainen.
- ehkä...
Se on selkeesti hermafrodiitti ??
- ap
ehkä... kirjoitti:
Se on selkeesti hermafrodiitti ??
Pohditte ihan pöhköjä. Ehkä olenkin vanha mies. Vai nuori nainen? Miten se nyt menikään?
- Arvausleikki
ap kirjoitti:
Pohditte ihan pöhköjä. Ehkä olenkin vanha mies. Vai nuori nainen? Miten se nyt menikään?
kysyt miksei ota yhteyttä. No varmaankin siksi ettei halua. Tuliko tälläinen mahdollisuus mieleesi?
- Mnjoo-o
Kertoisin heti kun vaan saisin varmuuden, että vähänkin kiinnostaisi kuulla mutta kun vihreää valo ei ole syttynyt. Jos kaiken kerrottavan kertoisin niin... en tiedä mitä minusta ajattelisit, mutta olen varma että pitäisit siitä.
Tee joku yksinkertainen johdatteleva kysymys hänelle, niin saat vastausta... - Askeleen edellä
tänään, kenties askeleen jäljessä huomenna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713