Niin, tässä viimeisen parin-kolmen viikon aikana mulle on tullut useita puheluita tuntemattomasta numerosta, ei näy numeroa. Ensimmäisillä kerroilla vastasin, ja koskaan ei yhtään mitään luurin toisesta päästä kuulunut vaikka kuinka olisi huhuillut. Nyt viime aikoina en ole enää jaksanut edes vastata.. Viimeisin puhelu tuli tänään klo 14.25, ei hälyttänyt puoltakaan minuuttia. Puhelut on muistaakseni tullu aina aika samoihin aikoihin. Joskus niitä tulee päivittäin, joskus vähän harvemmin, mutta kuitenkin useamman kerran viikossa. (Tällä viikolla eilen ja tänään.)
Liittymänä mulla on Saunalahti ja puhelimena Nokia 5520 XpressMusic.
Puhelut tuntemattomasta numerosta, mitä tää on?
4
233
Vastaukset
- tyttöjenhäiriöt
Minulle soitteli eräs tytteli kerran noita häiriöpuheluita, mutta joo itsekin olin yrittänyt ottaa yhteyttä tyttöön.
Kerran annoin sitten puhelimen naapurissa asuvalle sotilaspoliisille, että vastaapa huvikseen, taas tulee häiriösoitto, siihen loppui ne soitot. - tyttöjenhäiriöt
Pyysi se tyttö sitten joskus käymään luonaan, liian myöhäistä jo sitten..
Uudet tytöt jo. - Ap ärsyyntynyt
.. Tänään soittanut jo kahdesti. Ennen klo11, en vastannut. Äsken soitti uudestaan ja vastasin, mutten sanonut sanaakaan ja puhelu katkes "tuut, tuut, tuut".
- MakeXiXi
Kokeilepa siirtää se Sauniksen kortti toiseen kapulaan niin saattaa ihmepuhelut loppua ;)
Kapula siinä vain sekoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851