hei,olen n.50-vuotias nainen.Taloudellinen tilanne on heikoilla ja työtä ei saa.Lähipiirissä näyttää olevan selkään puukottajia ja sen takia olen vetäytyny täysin neljän seinän sisälle,ei voi enää luottaa kehenkään.Tuntuu vaan niin raskaalta kaikki,en tiedä miten tästä eteenpäin.Sairautta riittää ja lisää tulee,nekin jo masentavat aika tavalla.Näetkö mitään piristystä elämääni?
Sydämellinen kiitos jos jaksat katsoa :)
Keskiyö
4
52
Vastaukset
- Keskiyö
Hei sinulle
onko sinulla reumaa tai muuten jäsenet kipeät? nivelet?
ei kannata käyttää yhtäjaksoisesti kauan kortisonia, siihen tottuu.
ruokavaliolla voisi auttaa oloaan jotenkin, juoda erilaisia mehuja ja teetä... niistä näkee netistä ja kirjastosta.
rahatilanteesi on joskus ollut vieläkin surkeampi. nyt sinä et ole muille velkaa, sinulla on kaunis koti ja siistit vaatteet. kun vain saisit vielä silmäsi säteilemään.
olet nimittäin nuori, muista se!
nyt on hieman oltava kekseliäs, pienin muutoksin voi vaatteista tehdä uusia ja niitä voi vaikka värjätä. sinä tarvitset jotakin nättiä itsellesi.
lähipiirissäsi on huonoa energiaa ja typeriä kotkottajia. yksin ne eivät pärjäisi, mutta tyhmyys tiivistyy porukassa. olet viisas kun astut sivuun siitä laumasta.
ja sellainen juttu: se josta puhutaan, on mielenkiintoinen! siis tässä tapauksessa sinä.
sinä törmäät vanhaan tuttavaasi, ehkä lapsuus tai kouluajoilta. menkää kahville ja puikaa maailman menoa. voisitte vaikka tehdä jotakin yhdessä. häneen voit luottaa.
piristystä elämääsi näen pienin pensselinvedoin ja kuvatekstein. oletko sinä maalannut tai piirtänyt tai suunnitellut sellaista? jos saat tehtyä enemmänkin sellaista, voisit tarjota niitä tekeleitäsi johonkin paikkaan, vaikka kahvilaan esille.
sitten niihin voisi laittaa hintalapun........
miltä kuulostaisi? toinen vaihtoehto: kun saat enemmän itseluottamusta, voisit ohjata pientä maalauskerhoa...... sinä osaat kuljettaa värejä siveltimellä kuin satakieli laulujaan.
onnea matkaan!- mummeli :D
Mulla on todellaki reumaa nivelissä ja lihaksissa.Totta myös on etten ole kenellekään velkaa senttiäkään.Vaatteita on "tuunaillu" kun eipä oikein rahat riitä uusien ostoon.
Kuinka oikeassa oletkaan,ihan hämmästyin lukiessani.Olen suunnitellu että alkaisin tekemään kuvatekstejä mutta kun ei oikein ole tiloja missä tekis,käsitöitä teen paljon,ykkösharrastuksena on helmikorut.Maalanu en ole koskaan sen ihmeemmin,olen usein ajatellu että maalaus ois kivaa jos vain osaisi.Tuo itseluottamus on myös niiiin totta,ehkä saisin noita korujanikin myytyä kun luottais itseensä ja arvostais työtään.
Jos ehdit niin katsotko muutanko tästä asunnosta?
Sydämmelliset kiitokset sinulle,olet todella hyvä ja empaattinen ihminen.
- sama ap.
Katsoisitko tuon asuntoasian?
- Keskiyö
No hei
ei sinulla taida olla mikään kiire muuttamaan. värkkää ihmeessä niitä helmiä ja muita käsitöitä ja kuvatekstejä, kun saat lisätienestiä voit unohtaa muuttamiset.
olet kiintynyt kotiisi ja se on sinulle rakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958