Tulin tässä hylätyksi syystä että kumppani haluaa nuoria naisia. Ei livenä , vaan riittää että tiirailee netistä. Suoraan asian ilmoitti ja siihen tyytyminen. No pääasia että oli rehellinen, mutta mitäs miehet asiaan yleensä suhtautuu. En ole mikään kummitus, vaan itsestäni huolehtiva, kuntoileva aikuinen nainen.
Kelpaako keski-ikäinen
22
786
Vastaukset
- qq
Mitäs tuohon paljon kirjoittamaan. Ei "halun" syynä ole usein pelkästään ikä, vartalo, kasvot jne. Yleinen kyllästyminen, itsestäänselvyyksien olemassaolo tappavat suhteen kuin suhteen.
Nuorten naisten vartalo, ihon kimmoisuus, hiusten kiilto ja terveys, fresh-look varmasti houkuttelee miestä kuin miestä, ei sitä voi kieltää. Jumala teki naisen hehkuvimmilleen tiettyyn ikähaarukkaan tarkoituksella. He ovat hehkeimmillään pariutuakseen, kiinnostaakseen miehiä ilman sanoja.
Miehille voi tulla aikakausia jolloin he eivät itsekkään tiedä mitä haluavat. Elämä voi mennä väärille poluille. Kaikki tuo on inhimmillistä. Tuo kaikki edellinen pätee myös naisiin, hekin tekevät joskus omituisia valintoja.
En voi kehua sinua koska en sinua tunne. En voi sanoa että löydät sen ihanan miehen jne. Kuka sen tietää mitä tapahtuu?
Älä ainakaan mene ravintolaan laskien rimaa liian alas, kannattaa antaa ajan kulua, katsella rauhassa.- puumat rulaa!
Female-66 jos et ole tietoinen, niin nythän on jo pidempään ollut menossa etenkin nuorempien miesten keskuudessa tää puuma-trendi, millä on monta eri nimeä maailmalla.
Noilla tiedoilla mitä tuossa viestissäsi sanot, niin en olisi kovin huolissani siitä löytyykö seuraa...
Jos netistä etsit, niin tuossa pari paikkaa. Ensimmäinen hauskanpitoon lähinnä ja toinen sitten tositarkoitukseenkin.
http://bit.ly/salarakas
http://bit.ly/elamankumppani
- Female-66
Kiitos hienosta vastauksesta.
- lady vm 66
Keski-ikäinen nainen kelpaa taatusti..on vielä kuosissa ja on elämänkokemustakin..yllättävää kyllä(olen samanikäinen nainen) ja kunnossa-niin NUORET miehet pyörii ympärillä pääsääntöisesti! No nuoremmat eli alle 30 ja 30 :) Olet vielä hottis...katsele rauhassa ja kokeile! :) Vink..
Tulee mieleen, että miesten pitää tietyssä iässä alkaa katselemaan nuorempia, kun pelkäävät vanhentua. Voi olla sitäkin, että alkaa mieskunto heikentyä ja siihen koitetaan saada kohennusta kun katsotaan nuoria naisia.
- ehkä 40+
vuotias mummokuumeileva nainen ei kiinnosta miestä :D
ehkä 40+ kirjoitti:
vuotias mummokuumeileva nainen ei kiinnosta miestä :D
Ei kai meillä mitään mummokuumetta viel ole.. :))
- Asialla_aina_kaksi..
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Mutta kun eilen olin ulkona, niin yksi ~35 nainen(12v nuorempi minua) piti sellaista slmäpeliä edessäni, että mitään ei jäänyt epäselväksi. Kun en sitten heti lämmenyt, käveli vielä ohitseni ja katsoi ilmeellä, "tässä olen katso mitä menetät".
Eli "sitä vikaa" löytyy molemmin puolin. Ei me miehetkään aleta seurustella nuorempien kanssa, jos nuoremmat menevät kylmästi ohi. - p.etelamaki
kaikki on vaan silmistä kinni, ei ikä sano mitään
p.etelamaki kirjoitti:
kaikki on vaan silmistä kinni, ei ikä sano mitään
Ei pidä paikkansa. Mulla on ruskeat silmät eikä naiset tuu mulle baarissa ikinä juttelemaan eikä missään muuallakaan :P
- Female-66
Nyt on testattu ja nähty että keski-ikäinen kelpaa hyvinkin. Mummokuume vielä edessä, mut jotain muuta kuumetta sen sijaan ilmassa... ja pakkohan se oli mennä tosiaan kokeilemaan ..rima silti korkealla :)
- qq
Female-66, "hauskaahan" se on. Ei menneisyyden rasitteita, vain kasvot edessä. Älä antaudu kolmella ensimmäisellä tapaamiskerralla :)
- ruutisäkki.
Nimenomaan. Hetkessä elämistä ilman vanhojen asioiden pyörittelyä. Antoisaa loppu kesää!
- Grigori R
Niin, mieshän kyllä aina lepuuttaa silmiään myös ns vieraissa naisissa. Se on luonto sellainen kun eihän ihmistäkään ole yksiavioiseksi luotu. Apina ihmisen lähi sukulainen, yhdellä uroksella saattaa olla jopa kymmeniä naaraita joita johtava uros vartioi.
Juu, itse olen -67 ja vaimoni -83 ja silti "katselen" muitakin ja ehkä yllättäen ikäisiäni tai hiukan vanhempia... Ja ei, ei mieskuntoni ole huono ;-) "...kestää joskus kolmekin varttia..." Yksi asia, joka pitää muistaa, on hymyillä ja katso silmiin. Ajattele jotain hauskaa asiaa, pureskele se oikein hyvin ja anna sen tulla ulos hymynä. Tämä aiheuttaa kaikkiin, ikään katsomatta, saman reaktion, "Hymyilet Minulle ?", ja he hymyilevät takaisin.
Olen ollut itse naimisissa jo jonkin aikaa, ja huomasin tämän pienen asian vaikuttavan myös omaan "viriiliyteen". Olen nyt 47 ja en nuorru siitä.
Itse koen tärkeänä sen, että huomioin vastapuolen ja hän huomaa myös minut. Aktin pituudella ei silloin ole merkitystä.
Vain elämällä.- erotaan taas
Olen alkanut ihmetellä, onko "luoja" sittenkin klikannut enteriä väärässä kohdassa... Nykypäivänä eroaminen on tehty (onneksi) sen verran helpoksi, ettei toimimatonta liittoa enää ole pakko jatkaa hamaan hautaan asti, ja keski-ikäisiäkin siis on vapailla markkinoilla reilusti.
Olen ihan ok nainen 49v. Työskentelen muodin ja kauneuden parissa joten ulkoisestikin huolehdin itsestäni hyvin. Erottuani 10v. sitten olin pitkään yksin, ihan omasta vapaasta tahdostani. Viime vuosina on taas ollut kaipuu vakikumppaniinkin, ihan oman ikäiseeni ja normaaliin suomalaismieheen. Tarjokkaita on ihan mukavasti, ja kiinnostusta siis miesten puoleltakin on olemassa.
Kolme yritystä on takana, en edes ole luovuttanut heti, vaan antanut aikaa ja pyrkinyt kannustavasti hakemaan apua potenssin hiipumiseen, keskustellut ja toiveiden mukaan panostanut erotiikkaankin. Pidän hellyyttä ja läheisyyttä erittäin tärkeänä osana kumppanuutta, mutta haluan vielä seksiäkin. Intoa tuntuu olevan vastapuolellakin, esileikit toimii ja kaikki alkaa hyvin, vaan mitään ei lopulta tapahdu. Satunnaisesti suu ja sormileikit on kiva lisä suhteessa, mutta ainoana aktina se alkaa kyllästyttää. Apuahan tänäpäivänä on saatavilla, mutta en voi miehen puolesta käydä lääkärissä. Väkisinkin tullaan pian siihen, että puumailu alkaa käydä mielessä, vaikka todellakin haluaisin sen itseni ikäisen kumppanin :/ - qq
Potenssi on kiinni myös tunteesta minkä nainen voi miehessä herättää.
Asiaa tarkastellessa tuleekin mieltää potenssivaikeuden olevan yleisesti ja ensisijaisesti henkisellä puolella.- ikävä kyllä näin
Kyllä se kuule 50-v ikäisillä (varsinkin tupakoivilla, ylipainoisilla ja/tai alkoholia käyttävillä) on jo tosiasia. Tuossa iässä jyvät erottuvat akanoista. Luin lehtikirjoituksen, jossa urologi sanoi, että jos on rankat elämäntavat, niin jo neljääkymppiä lähestyessä miehelle tulee potenssiongelmia ja hän on uransa aikana nähnyt vain yhden käden sormin laskettavan määrän yli 40-v ikäisiä miehiä, joilla huonot elämäntavat eivät ole vaikuttaneet potenssiin. Suomessa myös arvioidaan olevan valtavat määrät alkavaa kakkostyypin diabetesta sairastavia ihmisiä, mikä tarkoittaa myös osaltaan sitä, että miehillä ei välttämättä riitä myöskään jaksamista innostua asioista enää.
Itse myös haluaisin itseni ikäistä miestä, mutta juuri tuosta syystä alkavat seurustelusuhteet ovat kaatuneet. En halua vielä 40 ikäisenä 40-50 -v ikäistä miestä, jonka kanssa seksiä on liian harvoin ja silloinkin oma into menee siinä, kun yhdessä jännitetään, että saako mies sitä vehjettään kovaksi vai ei.
- qq
Hmm..voihan noin tietysti olla.
Itse huomasin että yli nelikymppisenä homma toimii paremmin mitä 32 vuotiaana, nainen ei ole sama joten uskon tuon vaikuttavan, myös elämän paineet ovat erinlaiset.
Jos innostuksen puutteeni olisi johtunut fyysisistä asioista ei kai ne itsestään olisi korjaantuneet? - NN.
Naisillahan on vientiä kaikenikäisenä! Ja ehkä eniten juuri 4-kymppisenä. Kun kaksikymppisenä kiinnostuneiden miesten joukko oli lähinnä alle 35-vuotiaita, niin nyt on kaikki 20-70 vuotiaat miehet. Eniten sellaiset yli 50-v, mutta nuoria miehiä myös paljon. Oman ikäisiä ehkä vähiten, mutta niitäkin on.
Ystäväni on lähes 60-v ja edelleen vientiä. Jopa 80-vuotiaalla äidilläni olisi useampikin (itseä nuorempi) pappa ottajana! - ...u
Minä olen aviossa. Kumppanini "innostuu", kun vähänkin telkkarissa näkyy nuoria naisia. Minut saa syttymään mies, joka haluaa minua, aikuista naista. Noidankehässä ollaan.
- tsemppiä vaan
Jotenkin naurattaa, näin kuuskymppisenä, ei millään pahalla, mutta oletteko muka jo vanhoja?
Keski-ikä on nykyisin korkeampi kun neljäkymmentä :), tässäkin iässä on elämä ihan mukavaa ja ei edes tunnu olo vielä vanhalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818