Arki hoituu rutiinilla, mutta kun on vähänkään "omaa aikaa" niin olet mielessäni. Mitä mulle teit? Korjaa aiheuttamasi vahinko,
Lähes 4kk sekoilua
10
408
Vastaukset
- 4kk sekoilu
Korjaan korjaan. Nähdään baarissa.
http://www.youtube.com/watch?v=gpgo2_qvoPQ - korjaa minut.
Ei nähdä baarissa, ei enää. :(
- 4kk sekoilu
Kerropas missä sinä mieluiten minut näkisit?
- korjaa minut.
4kk sekoilu kirjoitti:
Jos olisit hän, voisit tulla vaikka käymään, tietäisit mistä minut löytää.
- ++
4kk sekoilu kirjoitti:
Peiton alla :D
- korjaan sinut
Laita testaria tulemaan niin korjaan kaiken ja teen vapaa-ajastasi ikimuistoisen ihania hetkiä , joita voimme muistella vanhana kiikkustuolissa. :)
- vasara ja nauloja?
Mistä menit rikki? Tarvitaanko tikkejä vai laastaria?
- Murtaisin tien sun..
Mä olen kertonut, että olet mielessäni. Anna mun tulla sun lähelle, myös muurisi pitää murtaa. Mä tarviin myös sinua. Ajattelen sua joka päivä.
- Pääsetkö vko.loppuna
tiedät kyllä minne? Semmosta pintapuolista pikku höpötystä vain.
- lampunvaihtaja
Enkä korjaa, sinäkin rikoit minut ja ihan tahallas.
Kärsi, kärsi. Niin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770