Hei,
kysyisin teiltä, että viittaako päänsärkyni migreeniin?
Päänsärkyä on harvoin. Se voi alkaa mihin tahansa aikaan päivästä, mutta ei koskaan yöllä. Alkaa jomotuksena. Äityy usein niin pahaksi, että päätä jomottaa, oksettaa ja kaikki äänet ja valo tekee pahaa. Kipu on usein oikealla puolella ohimolla. Välillä tykyttää.
Kipu ei lievity tavallisella 400mg buranalla. Olen joutunut ottamaan usein ensin ibuprofeiinia 400mg sitten aspiriinia 500mg. Joskus jopa 1x Panacod ei auta. Ibuprofeiinia kun olen ottanut 800mg niin on jo alkanut auttamaan. Kerran päänsärky kesti monta tuntia.
Miten on?
Onko mielestänne migreeniä?
3
202
Vastaukset
- Tausk10
Migreenihän on "mielisairaus", joten jos siltä tuntuu niin voit tuota migreeniksi kutsua. Toiset puree hammasta, toiset makoilee kotona ja teetättää muilla työt.
- helppo selvittää
Varaa aika lääkärille terveyskeskukseen tms. ja kerro epäileväsi, että sinulla on migreeni. Lääkärillä on kysymyspatteri, jolla asia selviää.
Kun päänsärky antaa ensimerkkinsä, kannattaa ottaa kunnon annos särkylääkettä. Jos odottaa, että särky on oikein paha, sitä on vaikeampi hoitaa. - aegerhsd
Aspartaamihappo ja ibuksiini vaikuttavat samalla tavalla. Ei kannattaisi käyttää yhtä aikaa kysymättä lääkäriltä, mieluummin jompaa kumpaa pelkästään. Mutta panadolia ainakin voi käyttää ibuprofeenin kanssa.
Jokatapauksessa kannattaa käydä lääkärillä
Aluksi tämä testi voi auttaa: http://www.tohtori.fi/?page=5277649
Luulen että valottaa asiaa mutta kannattaa silti käydä lääkärillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758