Palstalla on näemmä sana Islam sellainen, ettei viestiä julkaista lainkaan?
Samoin nuo plussat eivät toimi?
No jopas!
9
132
Vastaukset
- HÄHtäh
TÄH???
- ????????????????????
Kyllä näin kävi. Kirjoitin tuntemistani Islamilaisista. Jokin ei miellyttänyt.
Samoin kun laitan plus kommenteille, jotka eivät täysin puolusta vl-oppia, ei toimi.
Elikkäs sensuuri on kova.- tttttiiuu
"Elikkäs sensuuri on kova."
No onpas perkeleellistä menoa, kun sananvapautta yritetään estää. Entisissä kommunistimaissa oli myös kova sensuuri. - Maailmassa on ...
vaan rajallinen määrä plussia. Ja vain osa niistä on jaettu tälle palstalle ja ne on kaikki jo mennyt muutamiin avauksiin kuten varmaan olet jo huomannutkin...
- Kysyn vaan
Kirjoititkohan väärälle palstalle? Sille löytyy oma palstansa..
- 12+17
Tuskin väärä palsta. Itekkin oon vertaillu ja saapi vertailla eri uskon suuntia.
- opillisesti aika läh
12+17 kirjoitti:
Tuskin väärä palsta. Itekkin oon vertaillu ja saapi vertailla eri uskon suuntia.
Eikö toki vanhoillislestadiolaisuus olekin opillisesti aika lähellä islamia, molemmissa uskonnoissahan on oma profeettansa, toisessa Laestadius ja toisessa Muhammed, ja molemmat ovat myös hyvin ehdottomia opissaan. Naisen asema molemmissa uskonnoissa on aivan sama, elikkä mies on perheen ja naisen pää, ja nainen vain synnyttää jatkuvasti lapsia.
Molemmissa myös tuomitaan ankarasti, jos hairahtuu kaidalta tieltä niin mitään sovitusta ei ole olemassa. Käsi kädestä, silmä silmästä -periaate on yhteinen.
- Jepulis2
Ei minulla ole vertailuja vastaan mitään. Ilmoitanpa vaan että sille on oma palstansa. Ja Itse en tunne islamilaisia vaan muslimeja :)
- ????????????????????
Voi jepulis, kun kyse on samasta asiasta. :)
Lisäksi toimintaperiaatteet tuntuvat olevan yllättävän lähellä toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864