LVI liikkeet Orimattilassa?

Kokemuksia?

Pientä putkiremonttia tarvis tehdä, mistä firmasta kannattaisi kysyä? Kokemuksia? Hyviä tai huonoja?

35

9283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dibbidib

      ei varmaan kannata muita käyttää... kysy olan putkityöstä!

    • Kokemusta molemmista

      Sieltä nyt viimeksi.. Kysy Putki Heatista

    • tuttuja molemmat

      no jos haluaa että esko nikkarin näköinen mies tulee kännissä
      asentamaan jo uutena vuotavat vesi putket, niin kyllä putki heat on ykkös
      mesta!!! minä en tule enää ikinä astumaan heatin ovesta sisään!!!!

    • Yrittäjä..

      Minä taas olen kysynyt urakkahintoja pari kertaa, ja Heatin hinnat huomattavasti edullisemmat. Putkityön miehiä en ole Olan rakennuksilla kyllä nähnyt.. Heatin miehiä kylläkin. Onko putkityöllä edes työmiehiä...

      • hinnakas

        On putkityöllä miehiä ...mutta kallista kallista.


    • Hyväksi todettu

      Kysyisin kaikon hessua niin varmasti liitokse pitää kokemuksella

    • natku12

      "On putkityöllä miehiä ...mutta kallista kallista."

      Hyvä tietää. Ilmankos eivät anna urakkatarjousta, vaikka monta viikkoa sitten lupasivat. Taitaa riittää hommia muutenkin.

    • Taantumus..

      Kyllästyneet aina jäämään kakkoseksi. Siitä se johtuu.

    • Simo Huida

      Kaiiki käy, kunhan et ota Sepon putkityötä Nastolasta. Se firma kusettaa...

      • Tuttukuvio

        Sama peli jatkuu, vaikka Seppo myi firmansa 2013. Työt kyllä osataan, mutta koneita ja miehiä pyörii viemärilinjalla ympäriinsä. Lopulta kävi ilmi, että olivat huuhdelleet ja kuvanneet kunnan runkoviemäriä! Toinen auto seisoo vieressä tunnin, kun toisella tehdään toinen tunti turhaa työtä. Molemmista laskutetaan 2h. Varmistin vesilaitokselta, joten maksoin lopulta vain minulle kuuluneen osan laskusta. Sopikaa, minkä osan teetätte heillä ja ottakaa huuhtelu suoraan joltain alan firmalta. Ei edes pahoiteltu - en kyllä odottanutkaan, koska oli pläkkiselvä kusetus.


    • 55655

      Mulla ainankin hyvät kokemukset ( omakotitalon putkitukset ) Petria nimisestä yrityksestä.
      Tosin Myrskylän puolella mut tekee myös Orimattilassa.

    • Oma kunta

      Ja Orimattilan Artjärven kylästä löytyy myös hyvät putkimiehet.

      • mukaviaovat

        juu siellä on hyvät putkimiähet ja rööri pojat.


    • kyösti ykkönen

      putkiheat on hyvä ja kohtuulliset hinnat

    • Viljone

      Ehdottomasti Lvi-kaikko, laadukasta työtä ja kilpailukykyiset hinnat. T: Tyytyväinen

      • hyväätekeetuo

        juu näin on


    • Rööritaukee

      Soita Hessulle

    • Bemariäijjä

      Meillä kävi Lvi Putkiva tekemässä putkiremontin. Facebook arvostelujen perusteella valittiin kun oli 100% 5 tähden arvosteluja ammattitaitoisuudesta työn jäljestä ym. Meillä meni homma paremmin kun osattiin ajatellakkaan.

    • Kolarovv

      Rööri-Roope Shop

    • Tmykkkkyrä

      Lahden lämpöpumppuhuolto korjaa ja tekee kaiken nopeasti vikkelästi vauhdikkaasti siististi nätisti hyvin ja erinomaisesti niin talossa kuin puutarhassa. Suosittelen parasta mitä rahalla saa.

      • Ahäkkyrä

        Jos on paljon rahaa niin sitten... Meinasin pyörtyä kun sain laskun.


      • Erukasvirma

        Miä meinasin ja pyärtyä ku sain tarjouksen niiltä, oli yli kolmanneksen halavempa ku paikalliin iso putkivirma. Sama ilimavesipumppu ol kysees. Nopeesti tekvät ja siivosvat jälkesä. Tarjoushintaki pit ja oon tyytyväin tyähö.


      • japalvelupelaa

        Ja ja mulla taas ihan päin vastoin että paikallinen varma ja turvallinen oli 15 prossaa halvempi kuin muut putkiliikkeet. Ammattitaitoa löytyy myös joten sille panen arvoa. Ei tartte jälkeen päin katua.


    • on.tosi.hyvä

      Meillä Tuomisen putkiliike teki taloon putkitukset. Oli ihan viimesen päälle.

    • suosittellaan

      Paras on putkiliike Raksa Rane jolla on putki päällä aina.

    • HanskaMarkku

      Suosittelen lämpimästi Perustava Oy:tä. Hoitaa homman, kuin homman. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle. Loistavaa työtä.

      • Anonyymi

        Sepon putkityö nastola, nykyinen omistaja Jani Tontti : huijari, kaiken hyvän yritysetiikan vastainen toimija, kusettaa asiakkaita ja "yhteistyökumppaneitaan" sekä vielä kaiken lisäksi pelkuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepon putkityö nastola, nykyinen omistaja Jani Tontti : huijari, kaiken hyvän yritysetiikan vastainen toimija, kusettaa asiakkaita ja "yhteistyökumppaneitaan" sekä vielä kaiken lisäksi pelkuri!

        Olen aivan 100% samaa mieltä! Kannattaa asianajajalla tarkistuttaa tarjoukset ennenkuin hyväksyy tarjouksen.


      • Anonyymi

        Suosittelen lämpimästi kaikille ja muillekin.


    • Anonyymi

      Orimattilan Putkityö on ehdottomasti paras ja koko Päijät-Hämeen alueen luotettavin putkifirma. Kallis se tietysti on Orimattilan tyhjätaskuille, mutta laatu se on joka maksaa. SUOSITTELEN!

      • Anonyymi

        Maksettu mainos selvästi.


    • Anonyymi

      Meillä ei ole kun yhdestä kokemus mutta me voidaan ainakin Putkivan makea suositella, siisti ja nopea putkiremontti ja edullinen hinta. Yhen miehen firma se putkiva. Takuu hommat myös pelaa sattui nimittäin meille että jokin uudenvaraajan laite varoventtiili tms oli valmisteviallinen ja se vaihdettiin ilman lisäkuluja

    • Anonyymi

      Sepon putkityötä ei kannata missään nimessä edes harkita, todella erikoinen mies tämä omistaja ja vaikutti jo heti ensi näkemällä että ei ole puhtaat jauhot pussissa. Tällä yrityksellä myös näkyy olevan kauppalehden mukaan velkoja maksamatta perintätoimistoille.
      Emme suosittele.

    • Anonyymi

      lestadiolaiskytköksiä jos niitä joku kaipailee
      Lvi putkiva oy
      sähköva oy
      piippumestari
      remonttimestari niemikorpi oy

    • Anonyymi

      Nastolan LVI-ala: tää pääheppu ei tunnu osaavan mitään.
      Tilasin yhden osan vaihdon, ei tehnyt sitä ja 10 min. Tsekkauksesta laskutti satasen. Voiv. Mikä pelle ukko!
      Vieläkin on k*rpä otsassa tosta.
      Sitte ehotti, että tulis taloon vaihtamaan sen osan kun olen poissa. Että jättäisin avaimet sille. No ei todellakaan, tommonen pelle ei tuu mun kämppään itsenäisesti seikkailemaan, v*ttu. Vika on edelleenkin, ja kiukuttaa.
      Kerää vaan aikaa että saa laskutettua mahdollisimman paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe