Erehdyin heittämään viestini lesbo-palstalle ja lähtö tuli..
Eli olen totaalisen kokematon naisten kanssa, nainen itsekin joka viimeiset ~10v on seurustellut miehen kanssa. Se jokin kuitenkin puuttuu, huomaan usein silmäileväni miesten sijasta naisia ja haaveilen seksistä naisen kanssa. Mikä etten voisi jakaa elämänikin naisen kanssa..
Haluaisin siis tutustua samanhenkisiin naisiin, mutta miten, ja mistä heitä löytää? En hae ensisijaisesti seksiseuraa niinkuin moni l/bi tuntuu tekevän, se tulee sitten jos ja kun on tullakseen. Haen ystävää, ajatustenjakajaa, olkapäätä, ehkä rakkauttakin. Antakaa vinkkejä kuinka löytää sellainen, Kiitos.-.- Asun pohjois-Karjalassa, jossa harvaa uskaltaa olla julkisesti oma itsensä.
Onko olemassa jotain seuranhaku/treffipalstaa josta voisi löytää ihan oikean naisen, ei hanskaan vetävää lesboksi tekeytynyttä äijää? Teksti-tv:n ilmoitukset ainakaan eiv'ät juuri herätä luottamusta. :)
Mistä seuraa?
2
161
Vastaukset
- mileena78
moikka!täällä mennään vähän samoilla linjoilla..Kokemusta on naisista vähän,mutta nyt lähinnä kanssa tarvitsen vain kaveria jonka kanssa jutella näistä asioista.
Laita mulle @-postia niin siitähän se lähtee :)
[email protected] - 99L¨öö
Samoja fiiliksiä, olen yli 30 vuotta, aikalailla ikisinkku ollut ja viime aikoina olen huomannut katselevani naisia, enkä enää juuri koskaan katsele miehiä. Mietin vielä, mitä olen" varmasti", mutta seuran löytäminen ei tunnu olevan helppoa, varsinkin jos on introvertti tyyppi. Välillä mietin, että ottavatko lesbot edes vakavasti sellaista, joka vasta myöhemmin ns. löytää itsensä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760