HEI!!
mun kone on alkanut hidastella ja tarviin apua teiltä tietotekniikan taitajilta Kysyin mun kaverilta joka on oikea tietokone nörtti että mitä mun pitäis tehdä niin se sano että asenna window uusiksi. Mutta mun kone on acer ei window? Mitä mun pitäisi tehdä tälle? Mun koneessa on 4 2.6THZ prosessori ja 2Tb muistia.
Oon menossa kesällä assenbly tietokone tapahtumaan ja haluaisin osallistua kompoon. Mistä saisin ostettua itelleni parhaan kompon millä mä voittaisin varmasti? kävin kysymässä läheisessä tietokone liikkeessä ja se sano ettei niillä ainakaan ole niitä myynnissä.
Tarvitsen apua tietotekniikka neroilta
8
245
Vastaukset
- Karvahattu
Niin siis sillon asennat Acerin uusiksi jos sulla on acer eikä Window.
Asia siis selvä! - Kateellinen..
Huh!! Mieletön tykki!!
4 ytiminen 2.6 Terahertsinen prosu ja 2 Teratavua muistia.
Kyllä tuolla supertietokoneella kehtaa mennä vaikka mihin. - Trollhattan
Aivan. Jos koneesi on acer tulee siihen asentaa acer eikä window.
Kompoja saa tilattua saksasta lähtien 163€stä. kallein kompo oii jotain 578€. Kehno trolli, mutta et parempaankaan pystyne.
- Girliee--
Moikka. Jos tuntuu, että kone on hidas niin lataa päivitä ja skannaa ilmaisella : Malwarebytes antimalware. Jos löytyy jotain niin muistaa poistaa löydöt! Sitten jos ei vieläkää auttanut, Googleen kun laittaa eset online scan, sillä voi vielä skannata koneen, se poistaa automaattisesti löydöt :) Tyhjennä myös C:\Windows\>TEMP< kansion sisältö.
- Trollhattan
Girliee-- Neuvoit ihan hyvin,, mutta nyt meni ns "helmet sioille" kun tuo aloittaja oli pelkkä vitsi.. ja huono sellainen. hänellä siis ei ole muuta ongelmaa kuin tuo tarve trollata eli pilailla.
- mieffffff
vie huoltoon jos tietotaito on tuota luokkaa
- rtkl
Levyn eheytykset nopeuttaa ja päivitykset kuntoon! Virusskannayksellä pois pöpöt! Keksit poistoon ja sivuhistorian tyhjennys auttaa myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934732Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2053774Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311224
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611193- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä33942