vaieta asioista ja paeta niitä.
On helppoa
25
283
Vastaukset
- siksi en niin tee
Ei olis ainakaan mulle.
- perusteella
Vaikeneminen on kultaa?
Kone tuskin ymmärtää moista? - Toisinaan niin on
parempi vaieta.
- ois varmaan
parempi mut se parempi ei välttämättä ole viisain teko tehdä.
- ...++iii
jos vastapuolella on kiusaava, sadistinen ääliö, niin fiksumpaa on toimia niin, että hän ei voi sanoa samaa. joskus ei ole mitään sanottavaa.
- janppa tuominen
kun mies ei tunne polkujaan se harhailee vain päällä maan. Vanha laulu.
- ^^^^^
en ole jemmannu sult yhteystietojani, jos kiinnostaa jutella.. joten
- ei aina helppoa
Ymmärtäisin mitä tahansa hän mulle haluaisi kertoa. Hän luulee etten ymmärrä ja varmasti sen takiakin aristelee mua. Tiedän että hänkin ymmärtäisi mua. Mutta asioista pitää puhua omaan tahtiin, ajankanssa, silloin kun on valmis siihen.
- perusteella
Mistähän te haluatte niin puhua?
- haluan keskustella
haaremini kanssa, tämä on iso ratkaisu. ketä luottokumppaneistani panen seuraavaksi ;o)
- miettii miten
sanoisi mielipiteensä järkevästi, sillä mielipiteellä voi olla merkittävä vaikutus. tarvisi hieman tukea niin kun relax take it easy - asennetta siihen.
- ap_lle
ap=N?
- vai mitä?
Niin olen ja pysyn.
- @@@@
hyvää yötä rakas.
- vai mitä?
älä yhtään rakastele siinä.
- :D minä
vai mitä? kirjoitti:
älä yhtään rakastele siinä.
minä minä
- Rokettia rallaamaan
:D minä kirjoitti:
minä minä
Pankaamme nyt nukkumaan vaan.
- pulma,
tilanne
- jaskajokuneNn
No yks sumppi vielä. Muisskiss. Sais vaan aidosti joskus mutta lits läts vaan.
- solmut on
tehty selvitettäviksi eikö?
- lassepoika
näin on. Ja nyt spagaatiin...
- Byäääääh...
Miulla on vaan spagettii..noi tikut mitkä lähtee tosta mahan alta.
- Silmästä silmään
Itse arvostan avoimuutta. Pakeneminen, puhumattomuus ovat mielestäni pelkuruutta. Ei itseään, tunteitaan, ajatuksiaan pääse karkuun. Puhumattomuus kasvaa sisällä möykyksi joka jossain vaiheessa väkisinkin puskee pintaan. Kokemusta on, olen elänyt elämääni liiankin pelkurimaisesti. Ei enää, tuli vastaan mitä tahansa. Sen päätin ja se myös pitää.
- Tosi on,en vaikene.
Mutta kun tulee sellainen jähmettymisen tunne, kun luottamus katoaa.
- vai mitä?
Siitäkn kannattaa vaieta, eikä missään nimessä jutella ao.ihmisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050