Sydämeni itkee, kaipuuta vierellesi. Tuo mukanasi yksi hetki. Ota syleilyysi ja anna minun kertoa - Vain Sinulle haluan elämäni omistaa ja ainoastaan Sinua koko sydämestäin rakastaa.
Anna Minun olla Sinun!
10
524
Vastaukset
- huokkaus............
tuo on aha jos kaipuun kohde ei samaa haluakkaan :(
- huokee huokkaus...
Halua akkaa,vai?
- ehkä?
"Tuo mukanasi yksi hetki ja anna minun kertoa..." Ehkä tuo vain riittäisi?
- mukautalinkkirivi
lässynlässynläpätilää voi mitä paskaa." vain sinulle haluan elämäni omistaa" omista patologian laitokselle niin on sunkin ruumiista jotain hyötyy. kuuluu kalmoista olevan puute.
- rauhaa...
Aika ilkeää puhetta. Tuskimpa nyt kuitenkaan asia on noin...suuttuneena voi ladella mitä sattuu, mutta mitäpä jos oikeasti kävisi noin huonosti???
- Ei voi mitään
Sain hillittömän naurukohtauksen.
- Hiljaa kuiskaan sen
Kaipaajan toive riipaisevasti kerrottuna.
Taidan toivoa samansuuntaisesti, tosin pieni hetki ei ehkä riittäisikään, aikaa tarvitaan enemmän. Uskallan näin itselleni tunnustaa. Ainakin tähän.
Suurien unelmien kanssa pitää olla varovainen, sillä ne saattavat toteutuakin!- -sinulle-
sulla on kaunis viesti - enkä v******* nyt! Täällä on niin paljon noita piruiluviestejä, et kiva kun joku kirjottaa jotain positiivistakin :)
- rohkeutta, rohkeutta
Anna niiden sitten toteutua. Ei kannata pelätä elämää. Vaikka unelmat eivät ole aina niin hohdokkaita todellisuudessa saa tosielämässä kuitenkin niistä paljon enemmän. Itse haluisin myös edes pienen hetken.
- kt.
aiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525